سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی S10 پلاس مشکی سرامیکی در تصویری تازه رخ نشان داد

این اواخر رندرهای بسیاری را از پرچمدار آینده سامسونگ دیده‌ایم؛ حالا اما برای نخستین بار، تصویری از گلکسی S10 پلاس مشکی سرامیکی (+Ceramic Black Galaxy S10) منتشر شده است.

از چند ماه قبل، خبرهایی مبنی بر عرضه‌ی یک نسخه از گلکسی اس 10 پلاس با پنل پشتی سرامیکی به گوش می‌رسید و حالا می‌توانیم با چهره احتمالی آن هم آشنا شویم. ظاهرا باید عبارت Ceramic Black را جزئی از نام تجاری این دستگاه بدانیم.

در تصاویر زیر، گلکسی S10 پلاس مشکی سرامیکی را در کنار نسخه شیشه‌ای این پرچمدار مشاهده می‌کنید. هرچند که تفاوت‌ جزئی است؛ اما باز هم به چشم می‌آید و می‌توان دید که نسخه سرامیکی، حالتی متالیک و ته‌رنگی قهوه‌ای دارد.

گلکسی S10 پلاس مشکی سرامیکی

شاید گلکسی S10 پلاس مشکی سرامیکی ، بیش از 1700 دلار قیمت داشته باشد

بر اساس گزارش‌ها، تنها گران‌‌ترین مدل اس 10 پلاس دارای بدنه سرامیکی خواهد بود؛ دستگاهی برخوردار از 12 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی که قیمت آن فراتر از 1700 دلار برآورد شده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه، راهی تمام بازارها خواهد شد یا خیر؟

قطعا مشتریان زیادی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند چنین هزینه سنگینی را برای خرید یک گوشی هوشمند بپردازند؛ حتی اگر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشد. آن هم در حالی که با یک گوشی 512 گیگابایتی (مانند گلکسی نوت 9) و استفاده همزمان از کارت حافظه، می‌توان برای دستیابی به چنین فضایی میان‌بر زد.

البته وجود مواد سرامیکی در پنل پشتی دستگاه، حس خاص و متفاوتی را نسبت به شیشه ایجاد می‌کند. از طرفی گزارش شده که سامسونگ با بهره‌گیری از یک فرایند ویژه، این بدنه سرامیکی را طوری تولید کرده است که در برابر خراش و ضربه، مقاوم‌تر باشد.

کمپانی کره‌ای مراسم رونمایی از پرچمداران تازه خود را در تاریخ 20 فوریه (اول اسفند) برگزار خواهد کرد و باید دید نسخه سرامیکی گلکسی S10 پلاس، تا چه حد در ربودن دل مشتریان موفق عمل می‌کند.