فصل 10 سریال مردگان متحرک

فصل 10 سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) تایید شد

شبکه‌ی AMC رسما تولید فصل 10 سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را تایید کرد. گفته می‌شود در این فصل٬ شخصیت ریک گرایمز از سریال واکینگ دد جدا می‌شود.

تاکنون 9 فصل از واکینگ دد منتشر شده و میلیون‌ها نفر از سراسر جهان چه به صورت قانونی و چه غیرقانونی تا به حال آن را تماشا کرده‌اند. اما خبرهای مهمی در مورد این سریال شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد واکینگ دد٬ سریال آخرالزمانی شبکه‌ی ٬AMC برای بقای خود دیگر نیازی به ریک گرایمز ندارد. هرچند شنیده می‌شد خداحافظی اندرو لینکولن از این مجموعه تلویزیونی شایعه‌ای بیش نیست٬ اما ظاهرا فصل 10 سریال مردگان متحرک بدون او تولید خواهد شد. AMC در توییتر ویدیویی را منتشر کرده است که در آن سامانتا مورتون در لابه‌لای گروهی از مردگان متحرک که در حال پچ پچ کردن هستند٬ ایستاده است.

فصل 10 سریال مردگان متحرک

در مورد فصل 10 سریال مردگان متحرک بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی وجود داشت و مشخص نبود که آیا این سریال همچنان ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر. همانطور که احتمالا مستحضر هستید٬ این سریال در طول چندین سالی که از عرضه‌اش می‌گذرد٬ موفق شده طرفداران پروپاقرصی را پیدا کند. اعداد و ارقام نشان می‌دهد که فصل 9 با 9.36 میلیون تماشاگر٬ کمترین تماشاگر را از فصل 2 داشته است و این روند کاهشی در طول پخش اپیزود 7 این فصل با 4.79 میلیون بیننده و اپیزودهای اواسط فصل با 5.09 میلیون بیننده٬‌ همچنان ادامه دارد.

در فصل 10 سریال مردگان متحرک اتفاقات بزرگ و جالبی رخ خواهد داد

با تمام این تفاسیر٬ میزان بینندگان این فصل از سریال واکینگ دد از سایر سریال‌های شبکه‌ی AMC بیشتر است. علاوه بر این٬ داستان این سریال نیز به گواه منتقدان در حال پیشرفت است. داستان از این قرار است که برخی شخصیت‌های مهم فیلم٬ پس از گذشت ده‌ها اپیزود٬ در فصل 10 سریال مردگان متحرک حضور نخواهند داشت و حالا نوبت به ورود کاراکترهای دیگری برای عرضه اندام است. اینطور به نظر می‌رسد که در فصل جدید٬ کشت و کشتار بدی در راه است…

آخرین اخبار سریال مردگان متحرک