انتشار رندرهای باکیفیت جدید از هواوی پی 30 و پی 30 پرو توسط Spigen

انتشار رندرهای باکیفیت جدید از هواوی پی 30 و پی 30 پرو توسط Spigen

بعد از گذشت حدودا یک ماه از این که کمپانی Olixar تصاویری از پنل پشتی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو را افشا کرد، حالا یک سازنده لوازم جانبی دیگر نیز رندرهای جدیدی از پرچمداران بعدی هواوی را به نمایش کشیده است.

کمپانی Spigen به تازگی ۵ مدل جدید از قاب های محافظ برای پرچمداران ۲۰۱۹ هواوی را معرفی کرده است که اطلاعات جالبی درباره گوشی های گران قیمت سری پی این برند چینی به ما می‌دهد. در تصاویر مشخص است که مدل پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) دارای چهار دوربین بر روی پنل پشتی خود خواهد بود که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و یک فلش ال ای دی دوگانه نیز در سمت راست آنها دیده می‌شود. مدل استاندارد هواوی پی 30 نیز دارای دوربین‌های عمودی خواهد بود، اما تعداد سنسورهای آن به سه دوربین کاهش یافته و فلش ال ای دی نیز در زیر آنها قرار گرفته است.

ما پیش از این در ماه دسامبر نیز رندرهایی از پنل جلویی گوشی های سری پی سی هواوی را دیده بودیم که با الهام از محصولات اوپو طراحی شده بودند. اما اینجا به نظر می‌رسد که کمپانی Spigen در واقع تصویر محصول اصلی هواوی را منتشر کرده است. ما شاهد یک ناچ قطره ای در بالای نمایشگر دیوایس خواهیم بود که مشابه نمایشگرهای هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ ایکس طراحی شده است. حاشیه بسیار اندک در لبه پایینی نمایشگر و حاشیه‌های تقریبا قابل چشم‌پوشی در سه طرف دیگر، از ویژگی‌های این سری از گوشی های جدید هواوی هستند.

تاریخ معرفی هواوی پی 30 و پی 30 پرو هم لو رفت!

همچنین اگر به تصویر دقت کنید، تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین ۹۸) را بر روی پنل جلویی گوشی می‌بینید. گزارش‌های تجاری منتشر شده چندی قبل در لهستان نشان داد که هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو در اواخر ماه مارس در پاریس رونمایی خواهند شد. بنابراین حالا با مشاهده این تاریخ جدید می‌توانیم بگوییم که به احتمال قریب به یقین، کنفرانس هواوی در همان روز برگزار خواهد شد. سری پی بیست به عنوان پرچمداران سال گذشته هواوی نیز در پایتخت فرانسه رونمایی شدند و بنابراین این اتفاق احتمالا امسال هم تکرار خواهد شد. البته کمپانی هواوی یک مراسم ویژه نیز در نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ برگزار خواهد کرد که احتمالا شاهد اسمارت فون های انعطاف پذیر و گوشی های با پشتیبانی از اینترنت 5G در آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*