تصاویر پرچمدار 2019 سامسونگ سنسور اثر انگشت زیر صفحه را تایید می‌کنند

تصاویر پرچمدار 2019 سامسونگ سنسور اثر انگشت زیر صفحه را تایید می‌کنند

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ های پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه است و حالا به لطف انتشار ۴ تصویر جدید از گلکسی اس ۱۰ پلاس (Samsung Galaxy S10+) این موضوع بار دیگر تایید می‌شود.

در تمام تصاویری که تا به حال از سری گوشی ‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ لو رفته است، سنسور اثر انگشت به شکل سنتی را در کنار دوربین‌ها و یا قسمت‌های دیگر بدنه ندیده‌ایم. همین موضوع این شائبه را تقویت می‌کند که پرچمداران جدید سامسونگ به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز باشند و حالا به لطف تصاویر جدیدی که توسط یک اکانت عربستانی فعال در زمینه اندروید بر روی توییتر منتشر شده (و البته در حال حاضر تصاویر حذف شده‌اند)، مشخص شده است که گلکسی اس 10 پلاس دارای سنسور اثر انگشت درون صفحه خواهد بود.

همان‌طور که می‌بینید آیکون اثر انگشت بر روی نمایشگر نشان داده شده است که که همین هم به معنای آن است که کاربر برای تشخیص اثر انگشت، باید دست خود را روی تاچ اسکرین بگذارد.

شایعات قبلی مدعی بودند که هم مدل پلاس و هم مدل استاندارد پرچمدار 2019 سامسونگ به سنسور اثر انگشت درون صفحه مجهز می‌شوند و در مدل گلکسی اس ۱۰ ای که گوشی ارزان قیمت این خانواده محسوب می‌شود، سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور بر روی لبه گوشی تعبیه خواهد شد.

البته نکته‌ی عجیب درباره‌ی پنل پشتی گلکسی اس ۱۰ پلاس در این تصاویر، عدم حضور دوربین‌های چهارگانه است. در تعدادی از گزارش‌ها بیان شده بود که مدل پلاس یک دوربین بیشتر از مدل استاندارد خواهد داشت و حالا مشاهده می‌کنید که گویا هر دو مدل پرچمداران امسال، از سه دوربین بر روی پنل پشتی برخودار هستند. کادر دوربین‌ها نیز به همان شکل افقی که در مدل‌های اخیر سری نوت دیده بودیم، طراحی شده و خبری از کادر عمودی نیست.

سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۱۰ متفاوت از رقبا عمل می‌کند

تا به حال تمام سنسورهای اثر انگشت درون صفحه‌ای که در بازار دیده‌ایم، همگی سنسورهای اپتیکال بوده‌اند اما شایعات می‌گویند که سامسونگ احتمالا از یک سنسور اولتراسونیک استفاده خواهد کرد که سریع‌تر و قابل اعتماد‌تر عمل می‌کند. البته طبق معمول بار دیگر تاکید می‌کنیم که به این شایعات به طور کامل اعتماد نکنید و لازم است که تا روز ۲۰ فوریه (یک اسفند) برای تایید آنها منتظر بمانید.