ماهیندرا XUV300

ماهیندرا XUV300 جدید با ظاهری شبیه به سانگ یانگ تیوولی معرفی شد

ماهیندرا XUV300 به عنوان محصول جدید شرکت هندی Mahindra بر اساس پلتفرم مشابه خودرو سانگ یانگ تیوولی طراحی شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

اخیرا شرکت خودروسازی هندی ماهیندرا و ماهیندرا (Mahindra & Mahindra) تصاویری از محصول جدید خود را منتشر کرد که از لحاظ ساختار به خودرو سانگ یانگ تیوولی شباهت زیادی دارد. البته طول خودرو ماهیندرا XUV300 نسبت به سانگ یانگ تیوولی کمی کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. برخی از کارشناسان خودرو بر این باورند که شرکت ماهیندرا محصول جدید خود را برای رقابت با خودروهای هیوندای کرنا، فورد اکو اسپورت و سوزوکی ویتارا تولید کرده است. تاکنون از مشخصات فنی این خودرو اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما برخی از منابع خبری عنوان می‌کنند ماهیندرا XUV300 با دو موتور 1.2 لیتری توربو بنزینی و 1.5 لیتری توربو دیزلی تولید خواهد شد.

ماهیندرا XUV300

بررسی ماهیندرا XUV300 جدید

دکتر پاون گواندا (Pawan Goenka)، مدیر اجرایی شرکت خودروسازی ماهیندرا در خصوص تولید محصول جدید این شرکت عنوان کرد سعی داریم این خودرو را به صورت همزمان در سال 2019 به بازارهای هند و آفریقای جنوبی عرضه کنیم. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا نسل جدید ماهیندرا XUV300 در کارخانه مونتاژ کازولو ناتال (KwaZulu Natal) این شرکت واقع در آفریقای جنوبی تولید می‌شود یا خیر. گفتنی است در این کارخانه محصولات پیکاپ شرکت ماهیندرا تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

ماهیندرا XUV300

از امکانات و تجهیزات ماهیندرا XUV300 برای بازار هند می‌توان به سنسورهای پارک، لامپ‌های جلو مجهز به سامانه LED، صفحه نمایش لمسی اطلاعات-سرگرمی، رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، 7 ایربگ، دوربین معکوس دید عقب، تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و سانروف اشاره کرد. گفتنی است حدود 70 درصد سهام شرکت سانگ یانگ کره جنوبی، 51 درصد از سهام موتورسیکلت‌سازی پژو فرانسه و 76.06 درصد از سهام موسسه طراحی پیننفارینا ایتالیا (Pininfarina) در اختیار شرکت خودروسازی هندی ماهیندرا و ماهیندرا (Mahindra & Mahindra) قرار دارد.

تصاویر ماهیندرا XUV300

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*