آپدیت جدید اسکایپ اجازه می‌دهد محیط اطراف را تار کنید تا نیازی به مرتب کردن آن نباشد!

آپدیت جدید اسکایپ اجازه می‌دهد محیط اطراف را تار کنید تا نیازی به مرتب کردن آن نباشد!

مایکروسافت به طور پیوسته در حال آپگرید کردن اسکایپ است تا با آپدیت های جدید این نرم افزار را به خواسته‌های کاربران نزدیک‌تر کند. حالا در آپدیت جدید اسکایپ شما می‌توانید محیط اطراف چهره‌ی خود را تار کنید.

اگر تجربه مکالمات تصویری از طریق اینترنت به وسیله اسکایپ یا نرم افزارهای دیگر را داشته باشید، احتمالا به این موضوع برخورده‌اید که محیط اطرافتان شلوغ و نامرتب بوده است و شما نمی‌خواستید که مخاطب شما این نامرتب بودن را ببیند. حالا آپدیت جدید اسکایپ اجازه می‌دهد که اطراف چهره خود را تار کنید تا این محیط کمتر به چشم بیاید و دیگر نیازی به مرتب کردن اتاق یا جمع کردن وسایل خاص قبل از برقراری ارتباط نداشته باشید! در تصویر متحرک زیر می‌توانید نحوه‌ی فعال کردن این قابلیت جدید را مشاهده کنید:

آپدیت جدید اسکایپ اجازه می‌دهد محیط اطراف را تار کنید تا نیازی به مرتب کردن آن نباشد!

این قابلیت یک افکت Blur را بر روی پس زمینه اعمال می‌کند تا علاوه بر اینکه چهره شما در مرکز توجه قرار می‌گیرد، محیط اطراف تان نیز کمتر دیده شود. به این ترتیب شما می‌توانید در کافه‌های شلوغ، در محل کار و یا در اتاق خواب خانه به راحتی به مکالمه با دیگران بپردازید. این قابلیت از سال گذشته بر روی نسخه‌های خاصی از اسکایپ که در اختیار کارمندان مایکروسافت بوده است، وجود داشته و حالا این کمپانی آن را به طور عمومی برای تمام کاربران اسکایپ در سراسر جهان عرضه کرده است. البته در حال حاضر برای استفاده از آن نیاز است که آخرین نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی و لپ تاپ را دریافت کنید و این کمپانی هنوز صحبتی درباره این که این قابلیت چه زمانی به نسخه موبایل اضافه می‌شود نداشته است.

ورژن جدید Skype از هوش مصنوعی بهره می‌برد

جالب است بدانید که نرم افزار اسکایپ در آپدیت جدید از قابلیت هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه استفاده می‌کند تا تار شدن فقط باعث محو شدن پس زمینه شود و سوژه در راس توجه قرار گیرد. البته هنوز باید این قابلیت را تست کنیم تا عملکرد واقعی آن در موقعیت‌های مختلف را بسنجیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالیه مخصوصا برای اتاق من که همیشه داغونه خخخ

  2. خوبه امیدوارم قابلیت جدیدش طوری بشه ک کلا محیط پشت سرمونو عوض کنه

  3. اینم فهمیده چقد تنبل و شلخته ان ملت