رندرهای گلکسی اس 10E مدل ویژه با رنگ زرد قناری آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی اس 10E مدل ویژه با رنگ زرد قناری آن را نشان می‌دهند

همانطور که در گزارش‌های پیشین بیان کردیم، ارزان ترین مدل از خانواده گلکسی اس ۱۰ تنها گوشی سامسونگ خواهد بود که یک گزینه رنگی زرد قناری خواهد داشت. حالا به تازگی تصاویری از رندر های گلکسی اس 10E با رنگ Canary Yellow منتشر شده است.

سامسونگ این گزینه‌ی رنگی را بر روی هیچ‌کدام از مدل های دیگر سری گلکسی اس ۱۰ عرضه نخواهد کرد و تصاویری که از گلکسی اس ۱۰ ای (Samsung Galaxy S10E) می‌بینید تنها پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ با رنگ زرد قناری خواهد بود. اگر این رندرها دقیق باشند، می‌توانیم بگوییم که شدت رنگ زرد در این مدل بسیار بالاست و احتمالا با وجود اینکه برخی‌ها از آن بسیار خوششان می‌آید، برخی‌های دیگر نیز حتی تصور خرید آن را نیز نخواهند کرد!

رندرهای گلکسی اس 10E مدل ویژه با رنگ زرد قناری آن را نشان می‌دهند

تا به الان مشخص شده که مدل گلکسی اس ۱۰ ای که پیش از این آن را با نام گلکسی اس ۱۰ لایت می‌شناختیم، ارزان ترین گوشی در سری پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ خواهد بود. یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با سبک طراحی Infinity-O و دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی در کنار سنسور اثر انگشت که درون دکمه پاور قرار گرفته است (برخلاف مدل های اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس که سنسور اثر انگشت زیر صفحه دارند) دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند؛ سامسونگ برای این که هزینه‌های تولید را پایین نگه دارد این گوشی را تنها در یک مدل با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه می‌کند؛ هرچند که پردازنده اصلی درست مشابه دیگر مدل‌های این سری خواهد بود.

تاریخ عرضه و دیگر رنگ های گلکسی اس 10E 

رندرهای گلکسی اس 10E مدل ویژه با رنگ زرد قناری آن را نشان می‌دهند

از آنجایی که اکثر رندرهای این‌چنینی دارای پس زمینه‌های سفید براق هستند، انتخاب پس‌زمینه‌ی زرد رنگ، واقعی بودن آنها را کمی با تردید روبرو می‌کند. البته ممکن است که تصویر اصلی دارای رزولوشن بالا نبوده و افشا‌کننده کمی آنها را از طریق نرم افزارهای ویرایشی دستکاری کرده باشد. البته گلکسی اس 10 ای در رنگ‌های سفید، سبز و مشکی نیز عرضه خواهد شد، بنابراین اگر این مدل را پسندیدید جای نگرانی نیست.

بعد از رونمایی در روز ۲۰ فوریه (یکم اسفند) در سان‌فرانسیسکو، سامسونگ پیش‌فروش این مدل را از فردای همان روز آغاز خواهد کرد و گزارش‌ها نشان می‌دهند که احتمالا باید ۷۷۹ یورو یا حدود ۸۸۰ دلار برای خرید آن بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نه واقعا زرد خیلی خوشگله

  2. واقعا خیلی خزه 😂😂 زرددددد آخه؟ برا خانوما باز بهتره

  3. درسته زرد رنگ جذابیه ولی دیگ نه برای گوشی انصافا