اندروید اوتو و اپل کارپلی به وانت ها و شاسی بلندهای تویوتا اضافه می‌شوند

اندروید اوتو و اپل کارپلی به وانت ها و شاسی بلندهای تویوتا اضافه می‌شوند

طبق گزارش جدیدی که دقایقی پیش منتشر شده است کمپانی تویوتا قصد دارد سرویس های تعاملی هوشمند اندروید اوتو (Android Auto) و اپل کارپلی (Apple CarPlay) را به شاسی بلندها و وانت های آینده خود اضافه کند.

تویوتا بسیار دیرتر از کمپانی‌های دیگر به جرگه‌ی پشتیبانی‌کنندگان از تلفن‌های همراه هوشمند و سیستم‌های عامل آنها در خودروهای خود پیوست، اما گویا این برند ژاپنی قصد دارد این عقب‌ماندگی را جبران کند. به گزارش انگجت تویوتا از سال ۲۰۲۰ پشتیبانی از پلتفرم‌های کارپلی اپل و اندروید اوتو را به شاسی بلندها و وانت های خود اضافه می‌کند.

مدل‌های Tacoma، تویوتا Tundra، تویوتا 4Runner و شاسی بلند Sequoia جزو خودروهایی هستند که این سیستم‌ها را دریافت خواهند کرد. با استفاده از این پلتفرم‌ها شما قادر خواهید بود از سرویس گوگل مپ برای نقشه‌یابی استفاده کنید و یا با استفاده از اپل موزیک زمانی که در جاده‌های برون شهری تردد می‌کنید، از استریم موسیقی آنلاین لذت ببرید. همچنین این مدل‌ها قرار است از دستیار صوتی هوشمند آمازون یعنی الکسا نیز استفاده کنند که البته گستره‌ی کاربرد‌های آن در خودروهای تویوتا هنوز اعلام نشده است.

تاریخ آغاز فروش و قیمت‌گذاری خودروهای مدل 2020 تویوتا

اندروید اوتو و اپل کارپلی به وانت ها و شاسی بلندهای تویوتا اضافه می‌شوند

متاسفانه کمپانی تویوتا هنوز اعلام نکرده است که خودروهای ۲۰۲۰ این برند ژاپنی چه زمانی به طور رسمی روانه بازار خواهند شد و قیمت‌گذاری آنها نیز هنوز مشخص نیست. البته در حال حاضر پلتفرم اندروید در مدل‌های سال ۲۰۱۸ و بعد از آن در خودروی شهری Aygo کار می‌کند و

نسخه‌های اروپایی تویوتا یاریس ۲۰۱۹ نیز از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند؛ اما حالا قرار است به طور رسمی و گسترده‌تر شاهد هوشمندتر شدن خودروهای آینده تویوتا باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چی هست حالا به چه کاری میاد اونوقت

  2. تویوتاس دیگ اون نداشته باشه پراید میخای داشته باشش؟