انتشار تصاویر واقعی سونی اکسپریا XA3 پیش از رونمایی رسمی

سونی اکسپریا ایکس ای 3 (Sony Xperia XA3) و اکسپریا ایکس ای 3 اولترا (Xperia XA3 Ultra)، میان‌رده‌های قدرتمند بعدی سونی محسوب می‌شوند. به تازگی تصاویری از سونی اکسپریا XA3 در دنیای واقعی قبل از رونمایی آن منتشر شده است.

سونی در حال آماده‌سازی چند گوشی هوشمند دارای نسبت ابعاد تصویر کاملا متفاوت و عجیب است. ابتدا اعلام شد گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد 4 به نسبت ابعاد تصویر 21:9 مجهز می‌شود. در حالی که مشغول خیال‌پردازی درباره ظاهر چنین گوشی هوشمندی بودیم، مشخص شد سونی اکسپریا XA3 نیز به از چنین نسبت ابعاد تصویری استفاده خواهد کرد. با توجه به این که کشیده‌ترین گوشی های امروزی، از نسبت 19:9 استفاده می‌کنند، تصور یک گوشی با نسبت 21:9 بسیار جالب است!

چندی پیش یک ویدیو از سونی اکسپریا XA3 در یوتیوب منتشر شد، اما خیلی سریع شاهد حذف شدن آن بودیم. یک کاربر توانست پیش از این اتفاق، اسکرین شا‌ت‌هایی از ویدیو تهیه کند.

تصاویر سونی اکسپریا XA3

در این تصاویر، ظاهر بلند قامت و بسیار کشیده گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 3 به خوبی مشخص است. یکی از مزایای مشاهده این تصاویر هر چند بی‌کیفیت، دست پیدا کردن به یک دید کلی درباره ظاهر متفاوت گوشی پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد 4 است. انتظار داریم این گوشی در کنار برادر بزرگترین آن، اکسپریا ایکس ای 3 اولترا، تا کمتر از یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC رونمایی شوند.

اگر از روی تصاویر بالا نتوانسته‌اید به دید خوبی از یک گوشی دارای نسبت ابعاد تصویر 21:9 دست پیدا کنید، مطلب زیر را از دست ندهید. اکسپریا ایکس ای 3 در صورت استفاده از چنین نسبتی، حقیقتا ظاهری متفاوت خواهد شد که بعید است مورد پسند عامه کاربران قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. یه تصویر دیدم بدون حاشیه بود

  2. سونی بالاخر برگشت
    پرررررررررررررررررررررررررررقدرت
    به این میگن سونی
    هر کی موافق سونی بهترین مارکه لایک بزنه
    عشقی سونی

  3. واقعا زیباست بدون حاشیه و تنها گوشی هست که حاشیه پایینش صفر هست حتی حاشیه پایینش از دامدونگ s10کمتر هست در ضمن حاشیه بالا لازم هست و از ناچ و سوراخ سامسونگ که ادم دق مرگ میکنه بهتر است دم سونی گرم