تصاویر گلکسی اس 10

افشای جدیدترین تصاویر گلکسی اس 10 سامسونگ، رنگ‌های آن را فاش کرد

به تازگی سه عکس از سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) در دنیای مجازی منتشر شده است. بر اساس جدیدترین تصاویر گلکسی اس 10 علاوه بر سه گزینه رنگ بدنه پیش‌فرض آن، به نحوه طراحی پنل پشتی آن نیز پی برده‌ایم.

سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای (لایت)، در روز بیست و یکم فوریه (دوم اسفند) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. با نزدیک شدن به این رویداد، روز به روز به اخبار جدیدتری درباره مشخصات فنی و ویژگی‌های این گوشی ها دست پیدا کرده و عکس‌ها و رندرهای تازه‌ای از آن‌ها مشاهده می‌کنیم.

به تازگی تصاویری از پنل پشتی گلکسی اس 10 منتشر شده که بر اساس گفته‌های افشاکننده آن‌ها، سه گزینه رنگ اولیه سه یا چهار گوشی خانواده Galaxy S10 را نشان می‌دهند. انتظار داریم سامسونگ همانند همیشه، با گذشت زمان، گزینه‌های رنگ بیشتری را برای پرچمدارانش معرفی کند.

جدیدترین تصاویر گلکسی اس 10

تصاویر گلکسی اس 10

تا مدت‌ها قبل تصور می‌شد فقط مدل پلاس خانواده گلکسی اس 10، به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد، اما از مدتی قبل اخباری درباره یکسان بودن ماژول دوربین اصلی مدل پایه و مدل پلاس شنیده می‌شود. جدیدترین تصاویر گلکسی اس 10 نیز تاکیدی بر این ادعا هستند.

به عنوان برخی از مشخصات سخت افزاری کلیدی پرچمداران سری S پیش رو باید به استفاده از تراشه اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820، مجهز شدن به 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و استفاده از اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش اشاره کنیم.