سامسونگ گلکسی اس 10

انتشار تصویری جدید از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ

به تازگی تصویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) منتشر شده است. این عکس سامسونگ گلکسی S10 بار دیگر وجود اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر در این گوشی را تایید می‌کند.

از شش ماه پیش از رونمایی گلکسی اس 8 (نیمه‌های 2016)، زمزمه‌های مجهز شدن این گوشی به اسکنر اثر انگشت نوری شنیده می‌شد. با گذشت بیش از دو سال، هنوز چنین محصولی از سوی سامسونگ مشاهده نکرده‌ایم، هر چند شرکت‌های مختلفی از آن زمان، گوشی های مجهز به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر خود را رونمایی و عرضه کرده‌اند. سامسونگ گلکسی اس 10 بر اساس بی‌شمار اخبار منتشر شده تا امروز، به احتمال بسیار زیاد از این تکنولوژی پشتیبانی خواهد کرد. تصویر جدید پرچمدار آتی، گواهی بر این ادعا است.

عکس اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر گلکسی اس 10

اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر

در این عکس، شاهده لاک اسکرین گلکسی اس 10 هستیم. پیغام روی نمایشگر به وضوح نشان می‌دهد اسکنر اثر انگشت گوشی با صفحه نمایش آن ادغام شده است.

سامسونگ دلیل تعلل خود به منظور استفاده از اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر در محصولاتش را آماده نبودن این فناوری در سطح گوشی های هوشمند این شرکت عنوان کرده است. در حال حاضر اسکنرهای اثر انگشت روی صفحه نمایش به کار رفته در گوشی های مختلف، دارای سرعت قابل قبولی نبوده و در مقایسه با اسکنرهای عادی، از نظر زمان واکنش به لمس، سرعت به مراتب کمتری دارند. سامسونگ مدعی است به لطف استفاده از سومین نسل اسکنر اولترا سونیک شرکت کوالکام، یک اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر کاملا متفاوت در پرچمداران سری S آتی ارائه خواهد کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر اولترا سونیک سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، عدم اجبار به استفاده از صفحه نمایش‌های شفاف همراه آن‌ها است. این ویژگی یکی از نیازمندی‌های اسکنرهای اثر انگشت نوری (اپتیکال) کنونی است، به همین دلیل مانع از به کار بردن شیشه‌های مقاوم می‌شود. در نتیجه، آسیب‌پذیری دستگاه در برابر عوامل خارجی افزایش پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وقتی محافظ صفحه نداره ب چ دردی میخوره