گلکسی M30

مشخصات فنی گوشی غول‌پیکر سامسونگ گلکسی M30 لو رفت

سامسونگ گلکسی ام 30 (Samsung Galaxy M30) نام یکی از گوشی های هوشمند جدید این شرکت است. به تازگی برخی مشخصات فنی گلکسی M30 همچون باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن لو رفته است.

سامسونگ تصمیم دارد برای افزایش سهم خود در بازار موبایل و جلوگیری از تصاحب مقام پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا توسط هواوی با کنار زدن این شرکت، محصولات پایین‌رده‌ای را تحت سری M وارد بازار کند. این شرکت در حال حاضر نیز دو گوشی گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 را در بازارهای کشور هند عرضه کرده است. بر اساس اخبار جدید، گوشی سامسونگ گلکسی ام 30 نیز در راه است. یکی از افشاکنندگان نه چندان شناخته شده در توئیتر، به تازگی مشخصات فنی کامل سامسونگ گلکسی M30 را فاش کرده است.

گلکسی M30

این گوشی پیش از عرضه دو مدل دیگر، در GeekBench ظاهر شده بود و به همین دلیل از برخی ویژگی‌های آن اطلاع داشتیم، اما توئیت جدید، از بخش جدیدی از مشخصات فنی گلکسی M30 پرده برداشته است. این گوشی از تراشه اگزینوس 7904 قدرت گرفته و به لطف داشتن یک نمایشگر 6.38 اینچی، یک فبلت تمام عیار به شمار خواهد رفت. رزولوشن صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس (2220 در 1080 پیکسل) است.

سامسونگ گلکسی M30

از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی، مجهز شدن به یک دوربین اصلی سه گانه بوده و از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی برابر F1.9 و برای دو سنسور 5 مگاپیکسلی برابر F2.2 است. هنوز نوع آن‌ها مشخص نیست، اما حدس می‌زنیم در کنار سنسور رنگی 13 مگاپیکسلی، یک سنسور تله فوتو و یک سنسور سوپر واید قرار داشته باشد. وضوح تصویر دوربین سلفی سامسونگ گلکسی M30 برابر 16 مگاپیکسل است.

ابعاد بدنه گوشی 159 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر بوده و وزن آن 175 گرم است. حافظه رم و ظرفیت داخلی گوشی به ترتیب 4 گیگابایت و 64 گیگابایت خواهند بود. شاید منحصربه‌فردترین ویژگی گلکسی M30 را بتوان باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن دانست که دوام بالای گوشی را تضمین می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فک میکردم قوی تر از اینا باشه

  2. متاسفانه در تصاویر دیده شده بدنه پلاستیکی دیده میشود که که باعث ناامیدی هست و همچنین نداشتن چراغ اعلان نوتیفیکیشن سری ام 10 و 20 برعکس اکثرا گوشیهای چینی سامسونگ ضعیف عمل کرده …..