ضبط ویدیو از صفحه آیفون

آموزش ضبط ویدیو از صفحه آیفون و آیپد

در آی او اس 11 امکان ضبط ویدیو از صفحه آیفون و آیپد بدون استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های جانبی میسر شده است. در این مطلب به آموزش ضبط ویدیو از نمایشگر در آی او اس (iOS) خواهیم پرداخت.

گرفتن اسکرین شات در اندروید و آی او اس، به سادگی فشردن چند دکمه با هم امکان‌پذیر می‌شود و نیازی به استفاده از ابزارهای جانبی به این منظور نیست، اما برای ضبط ویدیو از صفحه نمایش، می‌بایست از گوگل پلی استور یا اپ استور، یک اپلیکیشن مخصوص برای این کار دانلود و نصب کنیم. اگرچه این محدودیت همچنان در اندروید وجود دارد، اما برای ضبط ویدیو از صفحه آیفون یا آیپد، دیگری اجباری به نصب نرم افزار وجود ندارد.

اپل در آی او اس 11، قابلیت ضبط ویدیو از صفحه آیفون را فراهم کرد. این قابلیت فوق‌العاده کاربردی، برای گیمرها و مخصوصا افرادی که اقدام به تولید ویدیوهای آموزشی می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. در ادامه به آموزش ضبط ویدیو از صفحه آیفون و آیپد خواهیم پرداخت.

ضبط ویدیو از صفحه آیفون و آیپد

ضبط ویدیو از صفحه آیفون

وارد اپلیکیشن تنظیمات شده و به قسمت Control Center بروید. داخل لیست کلیدهای موجود به پایین اسکرول کنید تا به گزینه Screen Recording برسید. در صورت غیر فعال بودن این کلید، ابتدا آن را فعال کرده و سپس Screen Recording را به فهرست کلیدهای در دسترس در کنترل سنتر اضافه کنید.

ضبط ویدیو از صفحه آیفون

سپس وارد کنترل سنتر شده و روی کلید جدید اضافه شده برای ضبط ویدیو از صفحه آیفون، که به احتمال زیاد در پایین‌ترین لایه قرار گرفته است، ضربه بزنید. از این لحظه، ضبط ویدیو از محتوای نمایشگر آغاز خواهد شد.

ضبط ویدیو از صفحه آیفون

برای متوقف کردن ضبط ویدیو از صفحه آیفون ، قسمت مشخص شده در تصویر بالا را لمس کرده و بعد از نمایش پیغام تاییدیه، روی Stop ضربه بزنید. فایل ویدیوی ضبط شده در فرمت mp4، نرخ 45 فریم بر ثانیه و رزولوشن 900 در 1600 پیکسل ضبط شده است. می‌توان پیش از بارگذاری و استفاده از این ویدیو، آن را با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف ویرایش کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این قایلیت خیلی عالیه