گوگل Sargo

گوگل Sargo مجهز به اندروید 10 در Geekbench ظاهر شد

گوگل سارگو (Google Sargo) نامی است که تا امروز از دستگاه اندرویدی آتی گوگل می‌دانیم. به تازگی و بعد از ظاهر شدن گوگل Sargo در Geekbench، برخی ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن لو رفته است. برخی آن را گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) می‌دانند.

یک دستگاه اندرویدی جدید متعلق به گوگل با نام سارگو به تازگی در بنچمارک Geekbench رویت شده است. به عقیده برخی تحلیلگران، این همان گوشی گوگل پیکسل 4 است، هر چند برخی مشخصات فنی گوگل Sargo با یک پرچمدار در تضاد قرار دارند! به عنوان نمونه این گوشی فقط 2 گیگابایت حافظه رم دارد. استفاده از اندروید 10، ویژگی مهم دیگر گوگل Sargo است.

مشخصات گوشی گوگل Sargo

گوگل Sargo

پیشتر دو دستگاه با اسم‌های رمز Sargo و Bonito در پلتفرم Google ARcore مشاهده شده بودند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از Geekbench مشخص شد اسم رمز دوم، به گوشی گوگل پیکسل 3 ای ایکس ال (Google Pixel 3a XL) تعلق دارد. می‌توان پیش‌بینی کرد گوگل امسال، در کنار دو پرچمدار، یک گوشی اقتصادی نیز از خانواده Google Pixel 4 عرضه می‌کند.

گوگل Sargo

به این ترتیب وجود 2 گیگابایت رم در گوشی دارای اسم رمز گوگل Sargo توجیه‌پذیر می‌شود. بعید نیست پیش از رونمایی پرچمداران سال 2019 گوگل، مدل لایت گوگل پیکسل 3 معرفی شود. با توجه به رویت Google Sargo در Geekbench طی چند روز اخیر، گوشی پیکسل 3 لایت از شانس بیشتری برخوردار است. به این ترتیب در کنفرانس Google I/O 2019، اندروید 10 به همراه یک گوشی اقتصادی مجهز به آن رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه