نیسان روگ اسپرت 2020

نیسان روگ اسپرت 2020 در نمایشگاه خودرو شیکاگو معرفی شد

نیسان روگ اسپرت 2020 (Nissan Rogue Sport) در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 به صورت رسمی معرفی شد. کراس اوور جدید شرکت نیسان فیس لیفتی از نسخه‌های پیشین است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت ژاپنی نیسان در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 محصول جدید خود را به صورت رسمی رونمایی کرد. نیسان روگ اسپرت 2020 فیس لیفتی از نسخه‌های پیشین محسوب می‌شود که با کمی تغییرات جزئی ظاهری تولید شده است و از لحاظ امکانات فنی از همان تجهیزات نسخه‌های قبلی بهره می‌برد. در ادامه مشخصات و امکانات این کراس اوور اسپرت را بررسی می‌کنیم.

نیسان روگ اسپورت 2020

مشخصات ظاهری نیسان روگ اسپرت 2020 

محصول جدید شرکت نیسان همچون خودروهای آلتیما و ماکسیما از جلوپنجره V شکل بهره می‌برد. در جلوی این خودرو شاهد کاپوت جدید، مه‌شکن‌های جدید و چراغ‌های جلوی بازطراحی شده هستیم. در قسمت‌های عقب خودرو نیسان روگ اسپرت 2020 نسبت به نسخه‌های پیشین تغییرات جدیدی اعمال نشده است، اما چراغ‌های عقب طراحی جدیدی دارند و میزان نوردهی آن‌‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.

نیسان روگ اسپورت 2020

کراس اوور فیس لیفت شده نیسان نسبت به مدل‌های قبلی از تغییرات جدیدی چون رینگ‌های 19 اینچی جدید و رنگ‌های بدنه جدید از جمله نیترو لایم و مونارک اورنج برخوردار است. در داخل کابین نیسان روگ اسپرت 2020 نیز تغییرات اساسی ایجاد نشده است، اما از این بخش می‌توان به اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی ارتقا یافته اشاره کرد. شرکت نیسان برای مشتریان این کراس اوور اسپرت، امکان سفارش سیستم صوتی Bose با 9 بلندگو را فراهم کرده است.

نیسان روگ اسپورت 2020

امکانات ایمنی

بدون شک ارتقای بسته ایمنی شیلد 360 نیسان به عنوان مهم‌ترین تغییر نیسان روگ اسپرت 2020 محسوب می‌شود. تمامی مدل‌های این خودرو به صورت استاندارد از این بسته ایمنی بهره می‌برند که از امکانات آن می‌توان به هشدار خروج از مسیر، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز عقب خودکار و هشدار ترافیک عقب، دستیار نور بالا و هشدار نقاط کور اشاره کرد. شرکت نیسان برای مشتریان امکان سفارش دستیار خودران پروپایلوت نیسان را نیز فراهم کرده است. نکته ایمنی جالب این کراس اوور اسپرت هشدار در عقب است؛‌ این سیستم به راننده هشدار می‌دهد که قبل از خارج شدن از خودرو، صندلی‌های عقب را بررسی کرده تا از برداشتن کودک خود غافل نشود.

نیسان روگ اسپورت 2020

مشخصات فنی و قیمت

محصول جدید نیسان به موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل 141 اسب بخار و گشتاور 199 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده این موتور توسط گیربکس ایکس ترونیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. همچنین مشتریان به هنگام خرید می‌توانند سیستم چهار چرخ متحرک را سفارش دهند. بر اساس اعلام رسمی شرکت نیسان، این کراس اوور اسپرت از پاییز سال 2019 به بازار عرضه می‌شود و در آن زمان نیز قیمت رسمی آن اعلام خواهد شد، اما کارشناسان خودرو عنوان می‌کنند قیمت این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین کمی بیشتر خواهد بود. گفتنی است در حال حاضر مدل 2019 این خودرو با قیمت پایه 22 هزار و 240 دلار به فروش می‌رسد.

تصاویر نیسان روگ اسپرت 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط قرمزش خوشگلخ

  2. عالیییی طراحی ب این میگنت

  3. چ رنگی جذابی داره لامصب