تعداد بازیکنان ایپکس لجندز در عرض سه روز از مرز ۱۰ میلیون گیمر عبور کرد!

بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) عنوان بتل رویال جدید از توسعه‌دهندگان عنوان محبوب تایتان فال یعنی کمپانی Respawn Entertainment محسوب می‌شود که حالا آمار خارق العاده‌ای از تعداد بازی‌بازان فعالان آن در سراسر جهان منتشر شده است.

بازی ایپکس لجندز یک عنوان مبارزه‌ای آنلاین در سبک بتل رویال محسوب می‌شود که در همان حال و هوا و دنیای فرنچایز محبوب تایتان فال روانه‌ی بازار شده است. کمپانی سازنده اعلام کرد که تلاش خود را می‌کند تا محتوای ارزشمند و متنوعی را در اختیار بازی‌بازان آن قرار دهد. گیمرها نیز پاسخ خوبی به عرضه این بازی دادند و تنها ۸ ساعت پس از عرضه‌ی این عنوان بتل رویال جدید، ایپکس لجندز به یک میلیون بازی‌باز فعال دست یافت. حالا طبق یک گزارش جدید تنها سه روز بعد از انتشار رسمی این بازی موفق به عبور از مرز ده میلیون بازی‌باز فعال در سراسر جهان شده است!

بازی Apex Legends رکوردهای فورتنایت را جابه‌جا کرده است

تعداد بازیکنان ایپکس لجندز در عرض سه روز از مرز ۱۰ میلیون گیمر عبور کرد!

این آمار زمانی شگفت‌انگیزتر می‌شود که بدانید فورتنایت به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال حدود دو هفته زمان نیاز داشت تا به مرز ۱۰ میلیون بازیباز برسد، اما حالا کمپانی Respawn Entertainment با پیشی گرفتن از Epic Games تنها در سه روز به این آمار خارق‌العاده دست پیدا کرده است. رئیس این کمپانی، وینس زمپلا (Vince Zampella) در یک پست بر روی وبلاگ این کمپانی اعلام کرده که نه تنها بازی توانسته از مرز ده میلیون بازی‌باز بعد از انتشار رسمی عبور کند، بلکه موفق به شکست رکورد یک میلیون بازی‌باز فعال شده است. او ادامه می‌دهد:

ما می‌دانیم که ریسک زیادی وجود دارد تا فرنچایز خود را در این مسیر ادامه دهید، که بازی کردن رایگان باشد و البته یک انتشار بدون برنامه‌ریزی قبلی! اما ما عاشق شدیم و می‌خواستیم و احتیاج داشتیم که بازیبازان دیگر نیز آن را تجربه کنند.

درست مشابه اکثر بازی ‌های محبوب بتل رویال، عنوان ایپکس لجندز نیز کاملا رایگان است. هدف اصلی گیم پلی نیز تفاوت بسیار مهمی نسبت به فورتنایت یا عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds ندارد. در این بازی لازم است که با دیگر بازی‌بازان تیم‌هایی را در قالب گروه‌های سه نفره تشکیل دهید و به جنگ رقبا بروید. چندین قابلیت برای تنظیم دسترسی‌های مختلف نیز وجود دارد که یکی از آنها حتی اجازه می‌دهد بازی را بدون مکالمه صوتی پیش ببرید.

این تنها شروع ماجراست آیتمهای بسیار بیشتری در فروشگاه تا پایان امسال برای شما خواهیم داشت

وینس زمپلا، رئیس Respawn Entertainment

بنابراین طرفداران بازی خیالشان راحت باشد که عنوان ایپکس لجندز بعد از این شروع قدرتمند، باز هم بهتر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منکه حوصله این بازیا رو ندارم

  2. به زودی در سرارس ایران برید شورشو درارید ها