والپیپر گلکسی اس 10 سامسونگ

والپیپر گلکسی اس 10 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد

در فاصله چند روز مانده به رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، تصویری از والپیپر گلکسی اس 10 (Galaxy S10) در فضای مجازی رویت شده است که با رندرهای پیش‌تر دیده شده، تطابق دارد.

سامسونگ روی معرفی سری S10 به عنوان دهمین نسل از پرچمداران خود، مانور زیادی داده و ظاهرا والپیپر گلکسی اس 10 را نیز طوری طراحی کرده است که این موضوع در آن به چشم بیاید. در این تصویر زمینه، رگه‌ای از عدد 10 را می‌توان دید.

والپیپر گلکسی اس 10 سامسونگ

متاسفانه تصویر لو رفته‌ی این والپیپر، رزولوشن بالایی ندارد؛ بنابراین شاید چندان مناسب دانلود و قرار دادن در پس زمینه دستگاه‌تان نباشد. البته قطعا نسخه باکیفیت والپیپر گلکسی اس 10 و سایر اعضای این خانواده نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی گوشی ها، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کمپانی کره‌ای مراسم رونمایی از این پرچمداران را در تاریخ 20 فوریه (اول اسفند) در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد کرد. از تاریخ 8 مارس (17 اسفند) هم، باید منتظر ورود سری گلکسی اس ۱۰ به بازار برخی از کشورها باشیم. البته سامسونگ امکان پیش‌خرید این محصولات را تنها یک روز پس از برگزاری مراسم رونمایی فراهم می‌کند و ظاهرا به این دسته از خریداران، یک جفت ایرفون وایرلس Galaxy Buds نیز به عنوان هدیه تعلق خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه