داچیا داستر پیکاپ

داچیا داستر پیکاپ به زودی به بازار جهانی عرضه می‌شود

شرکت رنو از عرضه خودرو داچیا داستر پیکاپ در سال 2019 خبر داد. این پیکاپ جذاب بر اساس شاسی بلند محبوب داچیا داستر تولید شده است و با قیمت پایین و تجهیزات کم در سال جاری به بازار جهانی عرضه می‌شود.

پیکاپ داچیا داستر در سال 2018 رونمایی شد و حاشیه‌های جالبی را به همراه داشت. دیدن یک داستر شاسی بلند آن هم در قامت یک پیکاپ وانت کمی عجیب به نظر می‌رسید، اما باید بدانید این خودرو به صورت رسمی توسط شرکت رومانیایی داچیا تولید نشده است، بلکه شرکت کوچک کوچ بیلدر با تبدیل داستر شاسی بلند به یک وانت جذاب، برای نخستین بار پیکاپ داچیا داستر را رونمایی کرد. برای علاقه‌مندان به این خودرو باید بگوییم که شرکت رنو به صورت رسمی پیکاپ Dacia Duster را در سال 2019 تولید و به بازار عرضه می‌کند.

داچیا داستر پیکاپ

بررسی داچیا داستر پیکاپ

یکی از مدیران ارشد شرکت خودروسازی رنو در خصوص روند تولید مدل پیکاپ از شاسی بلند محبوب داچیا داستر عنوان کرد مهندسان فنی این شرکت خودروسازی با متخصصان شرکت کوچ بیلدر همکاری می‌کنند تا یک خودرو کاربردی تولید و به بازار عرضه شود. هرچند تاکنون جزئیات دقیقی از این خودرو منتشر نشده است، اما مدیر شرکت رنو اعلام کرد بر خلاف رنو Oroch که یک خودرو زیبا و شهری محسوب می‌شود، این پیکاپ وانت یک خودرو سرسخت و کاربردی خواهد بود.

داچیا داستر پیکاپ

بر اساس اعلام مدیر شرکت رنو متوجه می‌شویم که داچیا داستر پیکاپ همانند سایر محصولات برند داچیا، یک خودرو ارزان‌قیمت و بدون تجهیزات زیاد خواهد بود و انتظار می‌رود این خودرو در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شود. شرکت داچیا در سال گذشته به عنوان چهاردهمین خودروساز بزرگ اروپا معرفی شد که حتی از شرکت کره‌ای کیا نیز بهتر عمل‌ کرده بود. میزان فروش داچیا در سال گذشته 528 هزار و 249 دستگاه بود که نسبت به سال گذشته حدود 11.7 درصد رشد داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اه چه طراحی ضایعی