الکترونیک آرتز

الکترونیک آرتز آی پی کاربران ایرانی را مسدود کرد

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده بازی‌های کامپیوتری، اخیرا آی پی کاربران ایرانی را مسدود کرده است و کاربران برای دسترسی به سرور بازی Apex Legends با ارور مواجه می‌شوند.

الکترونیک آرتز که با مخفف EA شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌رود که به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به بازی های کامپیوتری اعم از کاربران ایرانی از آن استقبال می‌کنند. برای مثال بازی تازه منتشر شده Apex Legends، به سرعت به یکی از بازی‌های مورد علاقه کاربران ایرانی تبدیل شده است، اما اخیرا بسیاری از کاربران ایرانی برای دسترسی به محصولات این شرکت با مشکل مواجه شده‌اند. پس از بررسی مشخص شد که الکترونیک آرتز به طور کلی آی پی تمامی کاربران ایرانی را مسدود کرده است و کاربران با ارور مربوط به عدم اتصال به سرور روبه‌رو می‌شوند.

متن ارور:

unable to connect EA Servers. please check your internet connection and try again. See ea.com/unable-to-connect for more information

البته کاربران ایرانی در حال حاضر برای دسترسی به بازی های شرکت الکترونیک آرتز می‌توانند آی پی خود را تغییر دهند، اما سرعت آن‌ها نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و میزان پینگ آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. این شرکت به زودی بازی Anthem را منتشر خواهد کرد که بسیاری از کاربران ایرانی منتظر انتشار آن هستند. تعدادی از کاربران با بخش پشتیبانی شرکت الکترونیک آرتز مکاتبه‌هایی را انجام دادند، اما با رفتار زننده آن‌ها مواجه شده و پاسخ مناسبی دریافت نکردند. در ادامه مکاتبه یکی از کاربران ایرانی با کوین آنجلو (Kevin Angelo)، مسئول پشتیبانی الکترونیک آرتز را بررسی می‌کنیم.

الکترونیک آرتز

مکاتبه با پشتیبانی الکترونیک آرتز 

شخصی با نام نیلوفر ابراهیم پور، که خود را یک خبرنگار ایرانی در حوزه بازی های ویدیویی معرفی کرده است با کوین آنجلو (Kevin Angelo)، مسئول پشتیبانی الکترونیک آرتز مکاتبه‌ای را انجام داده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

کوین آنجلو (Kevin Angelo):

از اینکه با بخش پشتیبانی شرکت الکترونیک آرتز تماس برقرار کرده‌اید، متشکرم، من کوین آنجلو هستیم.

نیلوفر ابراهیم پور، یک خبرنگار ایرانی در حوزه بازی های ویدیویی:

سلام، من یک خبرنگار ایرانی در حوزه بازی‌های ویدیویی هستم. بسیاری از کاربران ایرانی برای اتصال به سرورهای بازی Apex Legend دچار مشکل شدند. آن‌ها با پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها چون کامپیوترهای شخصی نمی‌توانند به سرورهای این بازی متصل شوند. در گذشته چنین مشکلی وجود نداشت، اما از امروز کاربران برای متصل شدن به سرور بازی Apex Legend دچار مشکل شدند.

کاربران ایرانی به شرکت الکترونیک آرتز و به خصوص استودیوی ریسپاون (Respawn) علاقه دارند. در شرایط فعلی بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های این شرکت نگران شده‌اند و اگر این مشکل به تحریم‌های آمریکا مربوط باشد، بدون شک به یک مشکل اساسی برای کاربران ایرانی تبدیل می‌شود. کاربران ایرانی به بازی‌های کامپیوتری و به ویژه هنر هشتم این دنیا علاقه‌مندند و فقط خواهان لذت بردن از آن هستند. ممنون می‌شوم به این ایمیل پاسخ دهید تا بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

کوین آنجلو در پاسخ به این کاربر ایرانی عنوان کرد:

عذر می‌خوام. در این زمینه نمی‌توانیم به شما کمک کنیم. من به ناچار باید این مکالمه را به پایان برسانم.

تصاویری از مکاتبه کاربران ایرانی با پشتیبانی شرکت الکترونیک آرتز

الکترونیک آرتز الکترونیک آرتز الکترونیک آرتز الکترونیک آرتز

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وقتی شعار علیه امریکا می دن، می خوای اون ها نامه فدایت شوم برای ایران بفرستند!!!

    EA حق داره و باید کل سرویس ها روی اینترنت در ایالات متحده، کل آیپی های ایران رو بلاک کنه

    حق مردم ما همینه

    باید گریست

    با سپاس

  2. ایرانی ها همیشه بدبختن

  3. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد