گوشی اکسپریا XA3

تصاویر جدید گوشی اکسپریا XA3 سونی در دنیای واقعی منتشر شد

تصاویر جدید و واقعی از گوشی اکسپریا XA3 سونی منتشر شدند. بر اساس این عکس‌های سونی اکسپریا ایکس ای 3 (Sony Xperia XA3)، گوشی میان‌رده آتی این شرکت ژاپنی واقعی دراز و کشیده است!

سونی به منظور جلب توجه کاربران و کاهش ضرردهی در بخش موبایل باید محصولاتی متفاوت به بازار عرضه کند. بعد از انتشار رندرهای سونی اکسپریا XA3 متفاوت دریافتیم راهکار سونی برای ساخت گوشی هایی خاص، استفاده از یک نسبت ابعاد تصویر بسیار عجیب در آن‌ها است؛ مجهز شدن به نسبت ابعاد تصویر 21:9 سبب خواهد شد گوشی اکسپریا XA3 و دیگر مدل‌ها واقعا دراز و کشیده به نظر برسند.

پیش از این نسبت ابعاد تصویر 19:9 به کار رفته در برخی گوشی های هوشمند را عجیب و نامتداول خطاب می‌کردیم، اما سونی با تصمیم خود باعث شد حرفمان را پس بگیریم! سونی اکسپریا ایکس ای 3 با وجود داشتن قدی بلند، همچنان حاشیه‌های قابل توجهی در بالای نمایشگر خود دارد.

به تازگی تصاویری از گوشی اکسپریا XA3 در دنیای واقعی فاش شده‌ است. این عکس‌ها در واقع اسکرین شات‌هایی از یک ویدیوی نگاه نزدیک بوده و نشان می‌دهند رندرهای منتشر شده از این گوشی صحت داشته‌اند. برخلاف حاشیه‌ بالای صفحه نمایش، در پایین آن حاشیه بسیار کمی وجود دارد. در ویدیو نگاه نزدیک به اکسپریا ایکس ای 3، بخشی از قسمت پایین رابط کاربری اپلیکیشن اجرا شده سیاه شده است! این موضوع نشان می‌دهد نرم افزارهای کنونی برای استفاده روی نمایشگرهای دارای نسبت ابعاد تصویر 21:9 بهینه نیستند. این موضوع احتمالا سبب خواهند شد کاربران به جای جذب، از گوشی اکسپریا XA3 زده شوند!

تصاویر واقعی گوشی اکسپریا XA3 سونی

در حال حاضر نمی‌توان به طور دقیق درباره کاربرد پیکسل‌های اضافی به کار رفته در پنل جلویی سونی اکسپریا ایکس ای 3 در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند اظهار نظر کرد، اما می‌توان بدون شک گفت چنین گوشی هوشمندی برای گشت و گذار در وب فوق‌العاده است!

به عنوان برخی مشخصات فنی گوشی اکسپریا XA3 می‌توان به قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 660، مجهز شدن به 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و بهره بردن از دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد. انتظار داریم این گوشی به همراه سونی اکسپریا ایکس ای 3 اولترا تا کمتر از یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*