اولین گوشی منعطف سامسونگ

اولین گوشی منعطف سامسونگ تا ده روز دیگر رونمایی می‌شود

به تازگی یک تیزر تبلیغاتی جدید توسط سامسونگ منتشر شده است. بر اساس این تیزر، تا کمتر از ده روز دیگر اولین گوشی منعطف سامسونگ رونمایی خواهد شد. نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ احتمالا دنیای موبایل را تکان خواهد داد!

سامسونگ برای تاکید بر رویداد روز بیستم فوریه (اول اسفند)، یک تیزر تبلیغاتی جدید منتشر کرد. در این ویدیو به وضوح به در راه بودن یک گوشی منعطف اشاره می‌شود. به این ترتیب بعد از هشت سال انتظار، سرانجام اولین گوشی منعطف سامسونگ را خواهیم دید.

حدود سه ماه قبل، گوشی منعطف سامسونگ با نمایشگر Infinity Flex رونمایی شد، اما این دستگاه، یک محصول تجاری نبود. به عبارتی سامسونگ در آن رویداد فقط یک نمونه اولیه مجهز به Infinity Flex را به منظور نمایش ویژگی‌های صفحه نمایش انعطاف پذیریش در معرض دید قرار داد.

هنوز درباره نام اولین گوشی منعطف سامسونگ مطمئن نیستیم؛ گلکسی اف، گلکسی فولد و گلکسی فلکس نام‌هایی هستند که تا امروز شنیده‌ایم، اما در نهایت ممکن است سامسونگ برای نخستین گوشی هوشمند انعطاف پذیرش، اسم دیگری انتخاب کند. بر اساس اعلانیه پیشین شرکت و هچنین در نظر گرفتن گوشه‌ای از تیزر ویدیویی جدید آن که عدد 10 را نشان می‌دهد، انتظار داریم سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای نیز در رویداد روز بیستم فوریه رونمایی شوند.

اگر محصولات جدید سری S شامل دو پرچمدار، در کنار اولین گوشی منعطف سامسونگ تا کمتر از ده روز دیگر رونمایی شوند، به احتمال زیاد بسیاری از گوشی‌سازان حاضر در کنگره جهانی موبایل 2019 به حاشیه رفته و رسانه‌های خبری برای پوشش اخبار مربوط به محصولات سامسونگ، روی آن‌ها تمرکز بیشتری خواهند کرد.

تیزر تبلیغاتی اولین گوشی منعطف سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*