سامسونگ گلکسی اس 10

نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس با تاخیر راهی بازار می‌شود

اطلاعات درج شده در وب‌سایت سامسونگ، تاریخ عرضه نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس (+Limited Edition Galaxy S10) را فاش کرد. این دستگاه که می‌تواند قیمتی نجومی داشته باشد، یک هفته پس از سایر مدل‌ها در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نزدیک بودن زمان رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، هیجان در صنعت گوشی های هوشمند را بالا برده است. کمپانی کره‌ای علاوه بر مدل استاندارد گلکسی S10، مدل سایز بزرگ (+S10) و مدل ارزان‌قیمت (S10e) این خانواده را نیز در تاریخ یکم اسفند ماه معرفی خواهد کرد. البته زمزمه‌هایی هم از نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس و احتمال تجهیز آن به 12 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی شنیده می‌شود.

حالا به لطف انتشار فهرست پیش‌فروش این محصولات در ‌سایت سامسونگ فیلیپین، تاریخ عرضه آن‌ها آشکار شده است. بر اساس این لیست، نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس در این کشور، از تاریخ 15 مارس (24 اسفند) به دست خریداران می‌رسد.

نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس با پنل سرامیکی؟

سامسونگ فیلیپین چهره نامشخصی را از هر چهار دستگاه به نمایش گذاشته و هیچ‌گونه جزئیاتی را هم درباره نسخه محدود (با کد Option A) ارائه نداده است؛ اما از سایز آن پیداست که باید ورژنی خاص از گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد. اگر به گزارش‌های پیشین استناد کنیم، باید جنس سرامیکی پنل پشتی آن را محتمل بدانیم.

نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس

چنانچه این گوشی هوشمند برخوردار از حافظه رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی هم باشد، گران‌ترین عضو خانواده لقب خواهد گرفت و می‌تواند تا 1700 دلار قیمت‌گذاری شود. البته همه این‌ها صرفا یک گمانه‌زنی است.

پیش‌فروش گلکسی S10 و مدل‌های S10e و +S10 از فردای برگزاری مراسم رونمایی آغاز خواهد شد و ظاهرا از هشتم مارس هم، در برخی بازارها عرضه می‌شوند. ناگفته نماند که زمان عرضه نسخه محدود در سایر کشورها، شاید متفاوت از تاریخ اعلام شده برای فیلیپین باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*