گجت منعطف نوبیا

گجت منعطف نوبیا در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد شد

گوشی یا تبلت منعطف نوبیا بر اساس جدیدترین تیزر منتشر شده توسط این شرکت چینی، به زودی رونمایی خواهد شد. گجت منعطف نوبیا طی رویداد این شرکت در نمایشگاه MWC 2019 معرفی می‌شود.

شرکت نوبیا به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های زد تی ای، با انتشار یک تبزر تبلیغاتی جدید اعلام کرد یک دستگاه انعطاف پذیر طی نمایشگاه MWC 2019 معرفی می‌کند. متن این تیزر “Flex Your Life” (زندگی خود را خم کن) بوده و بدون شک، به گجت منعطف نوبیا اشاره دارد. این دستگاه می‌تواند یک گوشی منعطف باشد که بعد از باز شدن تای آن، تبدیل به یک تبلت خواهد شد!

تیزر گجت منعطف نوبیا

گجت منعطف نوبیا

نوبیا در نمایشگاه IFA سال گذشته، از یک گوشی هوشمند منحنی و دارای قابلیت پیچیدن دور دست همچون یک دستبند، رونمایی کرد. بعید نیست در کنگره جهانی موبایل پیش رو، مجددا شاهد همین محصول باشیم.

بر اساس اخبار منتشر شده از اهداف و برنامه‌های گوشی‌سازان برای نمایشگاه MWC 2019، انتظار داریم کنگره جهانی موبایل سال جاری نسبت به چند سال اخیر، رویداد به مراتب جذاب‌تر و پراهمیت‌تری باشد. سامسونگ، ال جی، هواوی، سونی و اچ ام دی گلوبال (نوکیا) همگی برنامه‌هایی ویژه برای این رویداد دارند. با این حال برای گجت منعطف نوبیا هیچ چیز به اندازه نخستین گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ نمی‌تواند خطرناک باشد. بر اساس جدیدترین تیزر تبلیغاتی منتشر شده توسط سامسونگ، این شرکت نخستین گوشی منعطفش را در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*