رندرهای گلکسی اس 10 و اس 10 ای

انتشار رندرهای گلکسی اس 10 در رنگی جدید و پرطرفدار

تازه‌ترین رندرهای گلکسی اس 10 و اس 10 ای (Galaxy S10e)، آن‌ها را در رنگ آبی به تصویر می‌کشد؛ تقریبا مشابه همان رنگی که بسیاری از خریداران گلکسی نوت 9 را جذب خود کرد. در ادامه نگاهی به رنگ‌بندی این گوشی ها و مشخصات احتمالی آن‌ها خواهیم داشت.

چند روز قبل با انتشار تصاویر مطبوعاتی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس، این دو پرچمدار در رنگ‌هایی که رونمایی خواهند شد به نمایش درآمدند. روز بعد، گلکسی S10e نیز در همان رنگ‌ها ظاهر شد. در ادامه شاهد انتشار تصاویری دیگری هم از این گوشی های هوشمند در فضای مجازی بودیم و حالا، رندرهای گلکسی اس 10 و اس 10 ای در رنگ آبی منتشر شده است.

احتمال عرضه نسخه آبی رنگ با کمی تاخیر

بر اساس گمانه‌‌زنی‌ها، خریداران (حداقل در اروپا) امکان انتخاب رنگ آبی را در آغاز عرضه‌‌ی این دستگاه‌ها نخواهند داشت. در عوض سامسونگ، ابتدا روی سایر رنگ‌بندی‌ها متمرکز خواهد شد و به مرور نسخه آبی رنگ را وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

تازه‌ترین رندرهای گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 ای

آن‌طور که در تصاویر بالا پیداست، این رنگ آبی شباهت زیادی به رنگ آبی اقیانوسی گلکسی نوت 9 دارد و احتمالا بین عموم، بسیار هم پرطرفدار خواهد شد. البته بر خلاف پرچمدار فعلی سامسونگ که ماژول دوربین آن نیز آبی رنگ است، در گوشی های جدید شاهد رنگ مشکی ماژول دوربین هستیم.

احتمال عرضه گلکسی اس 10 ای در پنج رنگ مختلف

ظاهرا علاوه بر رنگ آبی، گلکسی S10e در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و زرد هم موجود خواهد بود. تمامی این نسخه‌ها باید مشخصات فنی یکسانی داشته باشند و با قیمتی در حدود 750 دلار امریکا عرضه شوند. از جمله مشخصات احتمالی آن‌ها، می‌توان به تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام یا اگزینوس 9820 سامسونگ اشاره کرد. طبق گزارش‌های اخیر، امکان تجهیز دستگاه به 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی هم وجود دارد.

گلکسی S10e

چهره گلکسی اس ۱۰ ای را یک نمایشگر آمولد حفره‌دار (Infinity-O) و کم‌حاشیه شکل خواهد داد. این نمایشگر با یک فریم آلومینیمی همراه می‌شود که از حسگر اثر انگشت هم میزبانی می‌کند. جنس پنل پشتی نیز باید شیشه‌ای باشد.

ظاهرا سامسونگ در پشت این دستگاه، دو دوربین قرار داده است؛ دوربین اصلی یک سنسور 12 مگاپیکسلی خواهد داشت و گشودگی دیافراگم متغیر برای عکسبرداری بهینه در محیط‌های تاریک. دوربین ثانویه هم دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی و احتمالا لنز واید خواهد بود.

سایر مشخصات گلکسی اس 10 ای شامل اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI، جک 3.5 میلی‌‌متری هدفون و احتمالا یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی می‌شود.

گلکسی اس 10 در رنگ زرد عرضه نخواهد شد

تاکنون رندرهای گلکسی اس 10 را در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و سبز دیده‌ایم؛ اما ظاهرا امکان انتخاب رنگ زرد آن برای مشتریان وجود نخواهد داشت. مشخصات فنی این چهار نسخه هم باید به لطف برخورداری از تراشه اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820، یکسان باشد. البته پیش‌بینی می‌شود علاوه بر پیکربندی 6+128 گیگابایتی، این مدل با 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی هم عرضه شود.

وجود دوربین سوم در پنل پشتی گلکسی S10، دیگر تفاوت آن با مدل S10e خواهد بود؛ یک دوربین 13 مگاپیکسلی و مجهز به لنز تله‌فوتو. همچنین امکان وجود یک باتری بزرگتر (3300 میلی‌آمپر ساعتی) هم در آن دور از ذهن نیست.

گلکسی اس 10 پلاس هم لباس آبی بر تن خواهد کرد

اگرچه هنوز بزرگ‌ترین عضو خانواده در این رنگ به تصویر کشیده نشده؛ اما منابع مطلع تایید کرده‌اند که نسخه آبی رنگ این دستگاه نیز در راه است. همچنین نسخه محدود گلکسی اس 10 پلاس هم (Limited Edition) با پنل سرامیکی مشکی یا سفید به فروش می‌رسد که احتمالا مجهز به یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگ رم خواهد بود.

اعضای خانواده گلکسی S10 در تاریخ اول اسفند ماه به طور رسمی معرفی خواهند شد و یک روز پس از آن، امکان پیش‌خرید برای مشتریان فراهم می‌شود. پرچمداران جدید سامسونگ از تاریخ 8 مارس (17 اسفند) وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. منظورش کدوم رنگ جذابه