بنر تبلیغاتی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ لو رفت

بنر تبلیغاتی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ لو رفت

دیگر روزی نمی‌گذرد که ما تصویر و اطلاعات جدیدی درباره پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را مشاهده نکنیم و حالا به تازگی بنر تبلیغاتی مربوط به گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10+) این برند کره‌ای لو رفته است.

ایوان بلس که با اکانت @evleaks در توییتر شناخته می‌شود، به تازگی تصویری از گلکسی اس ۱۰ پلاس که به نظر می‌رسد مربوط به بنر تبلیغاتی آن برای نصب در مناطق مختلف باشد را منتشر کرده است. احتمالا این بنر همان تصویری باشد که ما در روز برگزاری مراسم و بر روی دیوارهای سالن رویداد سامسونگ آنپکد ۲۰۱۹ در روز ۲۰ فوریه (یکم اسفند) خواهیم دید.

سامسونگ در این روز از پرچمداران سری اس ۱۰ خود در سان‌فرانسیسکوی آمریکا رونمایی خواهد کرد و این کمپانی به تازگی نیز در یک تیزر تبلیغاتی رسما تایید کرد که اسمارت ‌فون قابل انعطاف سامسونگ که اولین محصول تجاری بازار با عرضه‌ی گسترده در این حوزه محسوب می‌شود، نیز در همان رویداد معرفی خواهد شد.

بنر تبلیغاتی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ لو رفت

چه محصولاتی را در کنفرانس Samsung Galaxy UNPACKED 2019 خواهیم دید؟

سامسونگ احتمال دارد که از ساعت هوشمند جدید خود تحت عنوان گلکسی واچ اکتیو (که در ابتدا با نام گلکسی اسپورت شناخته می‌شد) نیز با یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از اینترنت ال تی ای، اسپیکر داخلی، سنسور اندازه‌گیری و تشخیص ضربان قلب، چیپ ان اف سی، جی پی اس و یک نمایشگر ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ رونمایی کند.

همچنین در این رویداد ما سه مدل از گلکسی های پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ ای به عنوان گوشی ارزان قیمت، گلکسی اس ۱۰ به عنوان مدل استاندارد و گلکسی اس ۱۰ پلاس به عنوان برادر بزرگتر را خواهیم دید. آن‌ها به ترتیب دارای نمایشگرهای ۵.۸ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی خواهند بود. مدل اس ۱۰ ای دارای یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی و سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور بر روی لبه گوشی و یک نمایشگر سبک Infinity-O با دوربین سلفی درون حفره‌ی نمایشگر خواهد بود. دو مدل دیگر که پرچمداران گران قیمت ۲۰۱۹ سامسونگ محسوب می‌شوند، سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر لمسی دارند و سنسورهای سه گانه دوربین بر روی پنل پشتی آنها دیده خواهد شد. مدل اس ۱۰ پلاس همان‌طور که در بنر تبلیغاتی می‌بینید به یک دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود، اما مدل S10 معمولی از همان دوربین تکی برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*