گوگل حالت دارک مود را برای نسخه موبایل کروم نیز عرضه می‌کند

گوگل حالت دارک مود را برای نسخه موبایل کروم نیز عرضه می‌کند

چند وقت پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه گوگل یک حالت دارک مود را برای نسخه های ویندوز و مک مرورگر گوگل کروم عرضه می‌کند و حالا در گزارش جدیدی مشخص شده است که نسخه موبایل کروم نیز به قابلیت Dark Mode مجهز خواهد شد.

ساعاتی پیش متوجه شدیم که این کمپانی توسعه‌ی قابلیت دارک مود را برای نسخه های موبایل نیز در برنامه‌های خود در نظر گرفته است. نسخه بتای کروم ۷۳ برای اندروید دارای قابلیت دارک مود است که نشان می‌دهد این ویژگی برای نسخه های موبایل در آینده عرضه خواهد شد البته گزارش توضیح می‌دهد که حالت Dark Mode برای مرورگر گوگل کروم ۷۳ بتا در اندروید در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد و افرادی که در حال بررسی نسخه بتا هستند، تنها زمانی متوجه این قابلیت خواهد شد که دستشان را چند ثانیه بر روی لینک یا یک عکس نگه دارند و البته برای آنها هم زمانی این گزینه نمایش داده می‌شود که حالت دارک مود پیش‌فرض اندروید پای در تنظیمات آن بر روی گزینه Always On قرار گرفته باشد.

انتشار قابلیت Dark Mode برای گوگل کروم موبایل قطعی است؟

در حال حاضر چند مشکل ظاهری نیز وجود دارد که باید درباره این قابلیت برطرف شود. همچنین لازم است اشاره کنیم که تمام قابلیت‌هایی که در نسخه‌های بتا عرضه می‌شوند، تضمینی وجود ندارد که لزوما در نسخه نهایی نیز شاهد آنها باشیم. بسیاری از کاربران قابلیت دارک مود را از توسعه‌دهندگان گوگل درخواست کرده‌اند و با توجه به اینکه این کمپانی هم نسخه های موبایل و هم پلتفرم‌های دیگر را برای عرضه‌ی این قابلیت آزمایش می‌کند، به نظر می‌رسد که سرانجام شاهد این حالت ظاهری کاربردی در مرورگر گوگل کروم خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه