سازنده ابزار تقلب جی تی ای آنلاین به جریمه ۱۵۰ هزار دلاری محکوم شد

سازنده ابزار تقلب جی تی ای آنلاین به جریمه ۱۵۰ هزار دلاری محکوم شد

چیترها در دنیای موبایل از منفورترین آدم‌ها نزد کاربران و سازندگان بازی ها محسوب می‌شوند و تولید‌‌کنندگان حاضرند هر هزینه‌ای را برای محکوم کردن آنها بپردازند. حالا به تازگی یکی از تولیدکنندگان ابزار تقلب در جی تی ای آنلاین به پرداخت جریمه سنگین محکوم شده است.

تولیدکنندگان بازی ها و به خصوص عناوین آنلاین سعی می‌کنند تا جدی‌ترین برخوردها را با افرادی که به هر نحوی در سیستم بازی تقلب می‌کنند داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگر متقلبان باشد. حالا با شکایت کمپانی سازنده یکی از سازندگان ابزارهای تقلب برای بخش آنلاین بازی جی تی ای (GTA Online) به پرداخت جریمه ۱۵۰ هزار دلاری محکوم شده است.

طی حکم دادگاهی که به تازگی، جانی پرز (Jhonny Perez)، از ساکنین فلوریدای آمریکا را محکوم کرده است، او باید ۱۵۰ هزار دلار جریمه در کنار ۶۶ هزار و ۸۶۹ دلار مخارج مربوط به دادرسی پرداخت کند. او سازنده و به اشتراک‌گذارنده‌ی Elusive محسوب می‌شود که یک ابزار تقلب پولی برای بخش آنلاین بازی جی تی ای است؛ ابزاری که بعد از پرداخت پول به سازنده و خرید آن، به گیمرها اجازه می‌دهد از پول بی‌نهایت و دیگر تقلب‌ها برای پیشروی در بازی بهره ببرند.

این ابزار تقلب GTA Online دیگر از دسترس خارج شده است

سازنده ابزار تقلب جی تی ای آنلاین به جریمه ۱۵۰ هزار دلاری محکوم شد

این موضوع باعث از بین رفتن تعادل گیم پلی شده و نقض قوانین و حقوق کپی رایت کمپانی Take-Two به عنوان ناشر بازی محسوب می‌شود. این ابزار تقلب سیستم پرداخت رسمی درون بازی که توسط کمپانی سازنده تعبیه شده است را دور می‌زند و تجربه کلی بازی را برای دیگر گیمرهایی که از تقلب استفاده نمی‌کنند مورد تاثیر منفی قرار می‌دهد.

البته از همان سال گذشته بعد از اینکه کمپانی Take-Two با جانی پرز تماس گرفت، او ابزار Elusive را از دسترس خارج کرد و همچنین تعهد داده بود که تمام مبالغ جمع‌آوری شده از طریق این ابزار تقلب به موسسه‌های خیریه اهدا شود. اما سپس کمپانی Elusive از او درخواست کرد که گزارش‌های مالی مربوط به این ابزار و مقدار پولی که از کاربران جمع‌آوری شده است را به آنها اعلام کند. بعد از این که این فرد پاسخی به این درخواست نمی‌دهد، ناشر بازی به سراغ قاضی و دادگاه می‌رود و این جریمه به این شکل تعیین می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازی جی تی ای انلاینه بعد تعداد اسامی مونثی که نظر گذاشتن بیشتر از آقایونه(تا لحظه 10:45)
    بعد متن کامنتا جالبه خخخخ
    اخ یادش بخیر چقدر بازی میکردیم:بازی زندست و در جریانه!سن اندریاس نیست که ده سال گذشته باشه
    150 هزار دلار،خوب چرا:خود اون بنده خدا که محکوم شده اعتراضی نکرده بعد سارا خانم اینجا به جای دوستمون شاکی شدن که دلیلش چیه خخخ بعد جالب تر اینه دلیلشو کامل توی متن توضیح داده،ایشونم کلا حال خوندن ندارن…
    صرفا جملات کوتاه و بی ربطی برای دیده شدن و اعلام حضور
    ببینید اینکه در یه پیج خاص که چیزی از ش سر در نمیارین هر کامنتی بذارین،نشون نمیده شما از اون مطلب سر در میارین و به قولی اینکاره این!کار شماها مث این میمونه آدم بگه چون با یدونه مثلا مازراتی بوق زده،طبیعتا صاحب مازراتیم حساب میشه…
    آقا بوق زدن ممنوع

  2. ای بابا یکی هم ک پیدا میشه مخش خوب کار میکنه دستگیرش میکنن ها

  3. آخی یادش بخیر چقد بازی میکردیما

  4. ۱۵۰ هزار دلار
    خوب چرا