بازی Apex Legends

بازی Apex Legends در عرض یک هفته به آمار 25 میلیون بازیکن رسید

بازی Apex Legends دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته عرضه شد. حالا خبر می‌رسد که بازی بتل رویال آنلاین اپکس لجندز موفق شده تنها در عرض یک هفته به آمار 25 میلیون بازیکن برسد.

بازی Apex Legends یک بازی سبک بتل رویال رایگان عرضه شده توسط سازندگان بازی تایتان‌فال است که تنها یک هفته پس از عرضه (از سوی Respawn Entertainment) به آمار 25 میلیون بازیکن رسیده است. آمار و ارقام به خوبی می‌توانند نشان دهند که این عنوان چگونه توانسته در مدت زمانی کوتاه به محبوبیتی خیره‌کننده دست یابد. تنها 3 روز پس از عرضه‌ی این بازی بود که آمار، 10 میلیون بازیکن را نشان می‌داد! در انتهای هفته‌ی گذشته نیز 2 میلیون کاربر به تعداد بازیکنان اپکس لجندز افزوده شدند.

از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت این عنوان شده، رایگان و در دسترس کاربران هم کنسول‌های بازی و هم کامپیوترهای شخصی قرار گرفتنش است که بی‌تردید رقابت را برای یک بازی ویدیویی معمولی با آن سخت می‌کند؛ اما نکته‌ی جالب توجه، سرعت پیشرفت بیشتر این بازی در مقایسه با بزرگ‌ترین رقیبش یعنی Fortnite در ابتدای عرضه است. Epic Games به عنوان توسعه‌دهنده‌ی Fortnite اعلام کرده بود که در ماه ژانویه سال 2018 این بازی بتل رویال 45 میلیون کاربر ثبت نام شده در سراسر کنسول‌های بازی و کامپیوتر را چند ماه پس از عرضه به دست آورده است.

بازی Apex Legends فعلا برای موبایل عرضه نمی‌شود

از آن تاریخ به بعد فورتنایت همانند یک بالن بزرگ باد شد و در نوامبر گذشته به لطف عرضه نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی، از مرز 200 میلیون بازیکن نیز عبور کرد. این دو پلتفرم‌هایی هستند که بعید به نظر می‌رسد بازی Apex Legends به زودی در آن‌ها نیز حضور پیدا کند. تصور کنید اگر نسخه‌های موبایلی این بازی نیز منتشر شود چه جامعه‌ی بزرگی با صدها میلیون کاربر، اپکس را تشکیل می‌دهند! با این حال به عنوان یک بازی شوتر که توسعه‌دهندگان آن مدتی درجا زده‌اند، کسب چنین موفقیتی تنها در عرض 7 روز شگفت‌انگیز است.

وینس زمپلا، موسس Respawn Entertainment در ارتباط با موفقیت کسب شده‌ی بازی اپکس لجندز این‌چنین می‌گوید:

از دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته که ما اپکس لجندز را عرضه کردیم، می‌بینیم که یک جامعه‌ی بزرگی از بازیکنان آن شکل گرفته و تمام بازخوردها و ایده‌های دریافت شده از آن‌ها، عالی بوده است. هدف ما ساخت این بازی همراه شما، جامعه‌ی اپکس لجندز بوده است. پس همچنان بازخوردهایتان را به ما ارائه کنید. ما واقعا آن‌ها را می‌شنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همچین آش دهن سوزی هم نیست والا

  2. اوهووووو بد ترکونده ها