گلکسی A20

گلکسی A20 سامسونگ با اندروید گو به بنچمارک‌ها ‌آمد

گلکسی A20 سامسونگ این مرتبه با اندروید گو در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ رویت شده است. Galaxy A20 از سخت افزار رده ابتدایی قدرت می‌گیرد٬ اما نسخه‌ی 8 اندروید در راس بخش نرم افزاری آن قرار دارد.

با توجه به آغاز عرضه دو گوشی جدید سری گلکسی ام٬ به نظر می‌رسد سامسونگ حالا خودش را برای گوشی‌های سری جدید گلکسی ای آماده می‌کند. گزارش‌ها خبر از در حال کار بودن سامسونگ بر روی چند مدل از گوشی‌های این خانواده می‌دهد. برخی از آن‌ها میان رده هستند٬ اما برخی دیگر گوشی‌های این خانواده رده ابتدایی و ارزان قیمت هستند.

به تازگی یک گوشی برند سامسونگ با شماره مدا SM-A260F در پایگاه داده‌های سایت گیک‌بنچ رویت شده است و اگر گزارش‌ها صحیح باشند٬ این دیوایس احتمالا نسخه‌ی اندروید گو گلکسی ‌A20 سامسونگ است که ماه گذشته آن را در گیک‌بنچ دیده بودیم.

مشخصات فنی گلکسی A20

با توجه به فهرست منتشر شده٬ این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس ٬7870 مشابه آنچه در گلکسی ای 6 و دیگر گوشی‌های سری گلکسی جی سامسونگ٬ قدرت خواهد گرفت. رم 1 گیگابایتی این تراشه را همراهی می‌کند و خبر خوب اینکه به لطف پروژه اندروید گو گوگل٬ این دیوایس رده ابتدایی می‌تواند اجرا کننده‌ی نسخه 8 اندروید باشد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی در دست نیست٬ اما همانند گلکسی جی 2 یا سایر گوشی‌های اندروید گو بازار٬ انتظار می‌رود در گلکسی ای 20 سامسونگ نیز برای مهار هزینه‌ها از سخت افزار رده ابتدایی استفاده شود و خبری از امکانات پیشرفته‌تری همچون اسکنر اثر انگشت٬ دوربین دوگانه و غیره نباشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه تصویرش همین باشه که نشون دادید عالیه