قابلیت های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

نمایش قابلیت های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در تیزرهای ویدیویی رسمی

به تازگی شاخه ویتنام سامسونگ، برخی از مهم‌ترین قابلیت های گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10) را که به حسگر اثر انگشت، باتری و دوربین سلفی دستگاه مربوط می‌شوند؛ در تیزرهای ویدیویی به نمایش درآورده است.

زمان زیادی به رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ باقی نمانده و این مراسم مورد انتظار، اول اسفند ماه در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین قابلیت های گلکسی اس ۱۰ که در تیزرهای رسمی به آن‌ها اشاره شده است خواهیم پرداخت. ناگفته نماند که در این مراسم آنپک، احتمالا گوشی منعطف گلکسی فولد هم (یا هر اسم دیگری که دارد) در کنار خانواده گلکسی S10 معرفی رسمی خواهد شد.

قابلیت های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اولتراسونیک

این سه ویدیوی تبلیغاتی کوتاه، شایعات کهنه و تازه‌ی شنیده شده درباره ویژگی‌های کلیدی سامسونگ گلکسی اس 10 را تایید می‌کنند. نخستین مورد، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است که از چند ماه قبل صحبت از آن بود. اما نکته جالب اینکه عنوان و توضیحات کلیپ، تکنولوژی این سنسور را اولتراسونیک معرفی می‌کند. بنابراین باید گفت که سامسونگ در قیاس با سایر رقبای اندرویدی، شیوه‌ای دقیق‌تر و سریع‌تر را برای پیاده‌سازی یک حسگر اثر انگشت نامرئی در پرچمداران جدید خود، به‌کارگیری کرده است.

البته ظاهرا حسگر اثر انگشت ارزان‌ترین مدل (گلکسی S10e)، در لبه کناری دستگاه تعبیه خواهد شد و شاید این یک خطای استراتژیک از سوی کمپانی کره‌ای باشد.

شارژ وایرلس معکوس

علاوه بر فناوری اولتراسونیک برای تایید هویت بیومتریک، در دو تیزر دیگر روی قابلیت‌های دوربین و باتری گلکسی+S10/S10 نیز  تاکید شده است. توضیحات ویدیوی مرموز زیر، به امکان اشتراک گذاری شارژ باتری آن‌ها با دستگاه‌های دیگر اشاره دارد؛ قابلیتی که به عنوان شارژ وایرلس معکوس می‌شناسیم.

دوربین سلفی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و فیلمبرداری 4K

ظاهرا دیگر ویژگی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، توانایی دوربین سلفی آن در لرزش‌گیری و ضبط ویدیوهای 4K است؛ قابلیتی که می‌تواند به عاملی برای جذب مشتریان بدل شود. باید دید علاوه بر موارد گفته شده، کمپانی کره‌ای چه ترفندهای دیگری برای تجهیز پرچمداران خود مقابل رقبا، در آستین دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*