اطلاعات جدیدی از محصولات گوگل برای سال ۲۰۱۹ منتشر شد

اطلاعات جدیدی از محصولات گوگل برای سال ۲۰۱۹ منتشر شد

محصولات سری پیکسل گوگل و به خصوص گوشی میان رده کمپانی یعنی پیکسل ۳ لایت از جمله محصولاتی هستند که بسیاری از کاربران انتظار رونمایی آنها در سال جاری را دارند و حالا جزئیات جدیدی از آنها به دست آمده است.

گوشی میان رده گوگل از سری پیکسل احتمالا یکی از بدترین تلاش‌های گوگل در جهت حفظ محرمانگی آن به شمار می‌رود و چندی قبل پروتوتایپ آزمایشی از این محصول در اختیار یک یوتیوبر روسیه قرار گرفت. او همان فردی بود که سه هفته قبل از رونمایی گوشی گوگل پیکسل ۳ در ماه اکتبر تصاویری از نگاه اولیه ویدیویی به آن را منتشر کرد و تمام زوایای گوشی را به نمایش گذاشت! حالا یک گزارش جدید که از سوی منبع خبری Nikkei در چین تایپه منتشر شده اس،ت اطلاعات جدیدی را درباره زمان‌بندی معرفی محصولات گوگل در سال جاری میلادی منتشر می‌کند.

اطلاعات جدیدی از محصولات گوگل برای سال ۲۰۱۹ منتشر شد

طبق اطلاعات این گزارش، گوگل اولین تلفن همراه هوشمند غیر پرچمدار خود را که قیمت بسیار مناسب‌تری نیز خواهد داشت در سال ۲۰۱۹ در برخی از بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. مدل پایه گوگل پیکسل ۳ قیمتی معادل ۷۹۹ دلار داشت و این مدل ارزان‌تر که احتمالا پیکسل ۳ لایت (Google Pixel 3 Lite) نامیده می‌شود، قیمتی در حدود کمتر از ۷۴۹ دلار خواهد داشت تا به رقابت محصولاتی مانند آیفون ایکس آر برود. البته این گزارش به رقم دقیقی اشاره نکرده و اعلام کرده است که این قیمت‌گذاری هر چیزی بین بازه ۱۵۰ تا ۷۰۰ دلار را می‌تواند در بر بگیرد؛ اما ما قیمتی در حدود ۵۰۰ تا ۶۵۰ دلار را برای آن تخمین می‌زنیم.

گوگل پیکسل های جدید به همراه اسپیکرهای هوشمند

اطلاعات جدیدی از محصولات گوگل برای سال ۲۰۱۹ منتشر شد

به جز این گوگل پیکسل ارزان‌تر، اهالی مانتین ویو برنامه دارند تا یک اسپیکر هوشمند را که احتمالا نسل جدیدی از گوگل هوم یا مدل جدیدی از سری گوگل هوم مینی باشد، عرضه کنند. همچنین صحبت از محصولات پوشیدنی برند آمریکایی نیز به میان آمده و احتمال مشاهده محصولی مشابه پیکسل واچ در کنار دیگر تولیدات گوگل در سال ۲۰۱۹ وجود دارد. یک دوربین مخصوص ارتباطات اینترنتی هم احتمالا به خانواده محصولات گوگل اضافه شود. طبق اطلاعات فردی که گویا جزئیات دقیقی از برنامه زمان‌بندی گوگل را می‌داند، این کمپانی یک دوربین امنیتی خانگی از سری Nest را عرضه خواهد کرد.

همچنین همان‌طور که پیش از این انتظار داشتیم، در اواخر سال جاری میلادی گوشی های پرچمدار سری گوگل پیکسل نیز روانه بازار خواهند شد. البته در این گزارش اشاره به زمان دقیق رونمایی از این محصولات جدید نشده است و ما احتمالا در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O که چندی بعد برگزار خواهد شد، جزئیات بیشتری درباره این محصولات به همراه نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید و سرویس‌های نرم افزاری گوگل دریافت خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه