مدیران خودرو

مدیران خودرو افزایش قیمت محصولات خود را تکذیب کرد

در روز گذشته رسانه‌ها از افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو خبر داده بودند، اما این شرکت که نماینده رسمی محصولات ام وی ام و چری در ایران شناخته می‌شود، افزایش قیمت محصولات خود را تکذیب کرد.

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات ام وی ام و چری در ایران، افزایش قیمت محصولات خود را تکذیب کرد. مدیران این شرکت عنوان کردند قیمت جدیدی برای محصولات ابلاغ نشده است و قیمت تمامی خودروهای این شرکت همانند گذشته است. البته این شرکت فقط فروش نقدی محصولات خود را انجام می‌دهد و فروش اقساطی خودروهای ام وی ام و چری توسط شرکت‌های لیزینگ ملت و خودران وفا انجام می‌شود.

ماجرای افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو

با توجه به اینکه فروش‌های اقساطی مدیران خودرو توسط شرکت‌های لیزینگ ملت و خودران وفا انجام می‌شود، این دو شرکت در روز گذشته برنامه‌های فروش اعتباری محصولات خود را به همراه قیمت خودروهای چری و ام وی ام اعلام کرده‌اند. مسئولان مدیران خودرو در این خصوص عنوان کردند این شرکت‌ها قیمت خودروها را بر اساس جمع خدمات و قیمت مصوب اعلام می‌کنند؛‌ بنابراین قیمت‌های جدیدی که اعلام شده برای طرح‌های اقساطی بوده و طبق جمع خدمات و قیمت مصوب است. گفتنی است در حال حاضر محصولات ام وی ام و چری با قیمت قبلی به صورت فروش نقدی به بازار عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما زیاد از این دروغا شنیدیم دیگه عادت کردیم

  2. ولی مطمعنم دوباره تایید میشه