محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10

محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 سامسونگ مضحک اما نوآورانه است!

به تازگی یک ویدیوی نگاه نزدیک از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) منتشر شده است. این ویدیو نشان داد یک محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 با توجه به اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش آن، چگونه خواهد بود.

انتشار ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی S10 پلاس سامسونگ قبل از رونمایی رسمی سبب شد از مجهز شدن این مدل به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر اطمینان پیدا کنیم. با توجه به صحت شایعات درباره آن، می‌توان با اطمینان گفت در مدل پایه یعنی سامسونگ گلکسی اس 10 نیزاز چنین راهکاری استفاده شده است.

در این ویدیو، به یک حفره عجیب با اندازه‌ای قابل توجه در نیمه پایینی پنل جلویی برخورد کردیم! پیشتر درباره حفره روی نمایشگر واقع در گوشه بالایی گوشی صحبت می‌کردیم که قرار است دوربین سلفی را بدون نیاز به استفاده از ناچ در خود جای بدهد، اما اکنون، تعداد حفره‌ها به دو مورد رسیده است!

دومین حفره روی محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10

در واقع سوراخ دوم به محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس مربوط بوده و برای فراهم شدن امکان لمس مستقیم صفحه نمایش به منظور باز کردن قفل گوشی در آنجا قرار گرفته است. با توجه به یکسان بودن سبک طراحی دو گوشی و استفاده هر دو از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام، یک محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 نیز چنین ظاهری خواهد داشت.

محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10

گفته می‌شود محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس رویت شده در ویدیوی نگاه نزدیک اخیر، مخصوص یک نمونه اولیه این گوشی طراحی شده است. از طرفی می‌دانیم سامسونگ همیشه برای پرچمدارانش، چند نمونه اولیه توسعه داده و در نهایت یکی را به عنوان محصولی تجاری انتخاب می‌کند. بعید نیست این نوع طراحی محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 نیز مخصوص به یک نمونه اولیه بوده باشد و در محافظ‌های محصول نهایی با توجه به مشخصات فنی آن، شاهد چنین حفره‌ای نباشیم.

البته چنین محافظ صفحه نمایشی، مزایای خاص خود را دارد. حتی اگر اسکنر اولتراسونیک می‌توانست از میان یک لایه محافظ اضافی روی نمایشگر، اثر انگشت کاربر را به خوبی تشخیص بدهد، همچنان دقت آن در زمان لمس مستقیم شیشه پنل جلویی به مراتب بیشتر خواهد بود. از طرفی این نوع اسکنرها در حال حاضر، کل نمایشگر را پوشش نداده و تنها با لمس قسمت خاصی از آن، پاسخگو هستند. با توجه به نوع طراحی محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس کاربر خواهد دانست باید انگشت خود را به طور دقیق در چه محلی قرار بدهد.

محافظ‌ نمایشگر گلکسی اس 10

نظر شما درباره ظاهر دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به واسطه محافظ نمایشگر دارای حفره آن‌ها چیست؟ آیا چنین طراحی به ظاهر زیبای دستگاه آسیب زده یا چهره‌ای خاص و متفاوت از آن می‌سازد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این فقط مخصوص محافظ های شیشه ای هست نه محافظ های نانو

  2. خوبه برای مجردا جوابه

  3. اصلا خوب نیست اینجوری واقعا سامسونگ رو چه فکر این کارو کرده من که اس ۸ دارم میخواستم گوشی بعدیم نوت ۱۰ یا اس ۱۰ باشه با دیدن این منصرف شدم اصلا محافظ خوبی نیست و اگه محافظ های دیگه هم روش باعث عدم کار کرد حسگر اثر انگشت شه ترجیع میدم نوت ۹ بخرم تا اینو