میتسوبیشی ASX 2020

جزئیات جدیدی از میتسوبیشی ASX 2020 منتشر شد

میتسوبیشی ASX 2020 به عنوان فیس لیفتی از نسخه‌های قبلی شناخته می‌شود که به زودی در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید Mitsubishi آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی قصد دارد در طول هفته‌های آینده مدل جدید ASX را در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به صورت رسمی معرفی کند. میتسوبیشی ASX 2020 در واقع یک نسخه فیس لیفت از مدل شاسی بلند محبوب میتسوبیشی محسوب می‌شود. البته در بازارهای آسیایی آن را با نام RVR و در بازار آمریکای شمالی آن را با نام اوت لندر اسپورت می‌شناسند. میتسوبیشی ASX از سال 2009 توسط این خودروساز ژاپنی به بازار عرضه می‌شود، اما در این سال‌ها به صورت جامع به‌روزرسانی پیدا نکرده بود تا اینکه مدل میتسوبیشی ASX 2020 آن تغییرات ویژه‌ای پیدا کرده و تغییرات آن به گونه‌ای بوده است که از لحاظ ظاهری شبیه میتسوبیشی اکلیپس کراس به نظر می‌رسد.

میتسوبیشی ASX 2020

مشخصات میتسوبیشی ASX 2020

شرکت میتسوبیشی برای قسمت جلو تغییرات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آن می‌توان به سپر دینامیک خاص میتسوبیشی اشاره کرد. از سایر اجزاهای این قسمت می‌توان از سپر جدید با فلاپ متفاوت، جلوپنجره‌ای جذاب، مه شکن‌های یکپارچه و متفاوت، چراغ‌های جدید مشابه اکلیپس کراس نام برد. در قسمت عقب خودرو میتسوبیشی ASX 2020 نیز شاهد چراغ‌های LED، سپر با فلاپ جدید هستیم که این خودرو را نسبت به نسخه‌های پیشین خشن‌تر کرده است. شرکت میتسوبیشی این خودرو را در سه رنگ جدید نارنجی، قهوه‌ای و قرمز عرضه می‌کند.

میتسوبیشی ASX 2020

شرکت میتسوبیشی برای داخل کابین محصول جدید خود از یک صفحه‌نمایشگر 8 اینچی لمسی استفاده کرده است که از سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته‌ SDA بهره می‌برد. مدل‌های فول خودرو میتسوبیشی ASX 2020 از ناوبری تام تام برخوردار خواهند بود. همچنین طراحان برنامه‌ای منحصر‌به‌فردی را برای بررسی میزان سوخت باقی‌مانده و جستجوی نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین برای این خودرو در نظر گرفته‌اند.

میتسوبیشی ASX 2020

مشخصات فنی

شرکت میتسوبیشی برای عرضه خودرو خود در بازار اروپا یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری بنزینی در نظر گرفته است که قدرت تولید شده از این موتور نیز به کمک یک گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT با 6 سرعت شبیه‌سازی شده به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با توجه به اینکه جزئیات دقیقی از توان این موتور منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود قدرت آن 150 اسب بخار و گشتاور آن نیز 195 نیوتن‌متر باشد. همچنین خودرو اوت لندر اسپورت 2019 نیز از همین موتور قدرتمند برخوردار بود که در بازار آمریکا عرضه می‌شد. برخی از منابع خبری عنوان می‌کنند برای نسخه فول این خودرو یک موتور 2.4 لیتری با قدرت 168 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

تصاویر میتسوبیشی ASX 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*