هواوی

هواوی برای افزایش امنیت تجهیزات خود 2 میلیارد دلار هزینه می‌کند

رئیس هواوی (Huawei) کانادا گفت برای اینکه تجهیزاتمان را امن‌تر، انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتر کنیم، شرکت اصلی هواوی قصد دارد حدود 2 میلیارد دلار برای استخدام مهندسان نرم‌افزاری هزینه کند.

اریک لی (Eric Lee)، مدیر ارشد هواوی کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد بالاترین اولویت شرکت هوآوی، امنیت و بی‌نقصی شبکه‌هایی است که این شرکت را از طریق تکنولوژی‌هایش پشتیبانی می‌کند. سخنگوی این شرکت گفت دفتر مرکزی هواوی در شنزن چین تصمیم به پشتیبانی این بخش دارد؛ جایی که در حال حاضر حدود 500 نفر در مراکز تحقیق‌وتوسعه آن مشغول به کار هستند.

هواوی از دستاورد شبکه‌های 5G حفاظت می‌کند

از آنجایی که هوآوی در حوزه شبکه‌های 5G پیشرفت‌هایی داشته که سایر رقبا از آنها بی‌بهره هستند، برای پاسخ به برخی چالش‌ها در این حوزه هوآوی سعی دارد تجهیزات خود را حتی از وضعیت فعلی نیز ارتقا داده و با در نظر گرفتن تمهیدات امنیتی بیشتر پاسخ قانع کننده‌ای برای این چالش‌ها داشته باشد.

از سوی دیگر رن ژنگفی (Ren Zhengfei)، بنیانگذار هوآوی، اوایل این هفته در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران در ارتباط با چالش های اخیر گفت:

این شرکت خصوصی قطعا به درخواست دولت چین در زمینه اطلاعات خصوصی کاربران، طبق قانونی که در سال 2017 تصویب شده، «نه» می‌گوید. هوآوی در حال تلاش است تا به دور از بزرگنمایی‌های رسانه‌ای و با دلایل فنی به مشتریان خود نشان دهد که تجهیزات این شرکت در کنار توانمندی‌های تکنولوژیک، از امنیتی مثال زدنی نیز برخوردار هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. 2 میلیاردد دلاررررررررررررررررررر