بهترین بازی های اندروید در سال 2019

دانلود بهترین بازی های اندروید در سال 2019

بهترین بازی های موبایل اندروید کاربران را از خطر سر رفتن حوصله در امان نگه خواهند داشت! در ادامه با بهترین بازی های اندروید در سال 2019 آشنا شده و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. آن‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار دارند.

دنیای موبایل گیم طی چند سال اخیر دستخوش تغییر و تحولات زیادی قرار گرفته است، به همین دلیل طی دو سال اخیر، به یکباره شاهد معرفی تعداد زیادی گوشی هوشمند گیمینگ بوده‌ایم. بهینه‌سازی سیستم عامل‌های جدیدتر اندروید، بالا رفتن توان سخت افزاری دستگاه‌ها و افزایش ابعاد نمایشگرها سبب شده اجرای بازی روی دستگاه‌های موبایل، تبدیل به تجربه‌ای فوق‌العاده لذت‌بخش شود.

دانلود بهترین بازی های اندروید در سال 2019

بهترین بازی های اندروید که در ادامه معرفی خواهیم کرد در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. برخی استودیوهای بازی‌سازی بر اساس میزان رضایت کاربران، جزو بهترین توسعه‌دهندگان در دنیای موبایل گیم شناخته می‌شوند، به همین دلیل به جای معرفی تک تک محصولات، صفحه آن‌ها در گوگل پلی را معرفی خواهیم کرد. با کلیک روی نام هر بازی یا استودیو، به صفحه آن در گوگل پلی منتقل خواهید شد.

Crashland

Crashland در سال 2016 منتشر شد و از آن زمان تاکنون همواره جزو بهترین بازی های اندروید بوده است. کاراکتر بازی باید برای خود یک مقر فرماندهی ایجاد کرده و به وسیله جمع‌آوری آیتم‌های مختلف به منظور مجهزسازی پایگاه، از طریق مبارزه با نیروهای شوم دنیا را نجات بدهد. باز گذاشتن دست کاربر برای انجام هر عملی به صورت دلخواه، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های Crashland است. برای خرید بازی باید 4.99 دلار پرداخت کنید.

The Escapists

هر دو شماره بازی The Escapists جزو بهترین بازی های اندروید هستند. داستان بازی درباره کاراکتری است که به زندان افتاده و در تلاش است تا از آن خلاصی پیدا کند. در این راه باید ابزار و وسایل مختلفی جمع‌آوری کرده و بعد از طرح‌ یک برنامه خوب، آن را برای فرار از زندان اجرایی کنید.

باید به عنوان یک زندانی خوب و سر به راه عمل کنید تا دیگران به شما شک نکنند. در همین حین می‌بایست مراقب باشید ابزار آلاتی که برای فرار از زندان به کار می‌برید، لو نروند، پس باید آن‌ها را در جایی ایمن دفن کنید. بازی The Escapists 2 در مقایسه با The Escapists 1 پیشرفت‌های زیادی داشته و علاوه بر گسترش وسعت محیط زندان در آن، قابلیت‌های بیشتری نیز به بازی اضافه شده است. از آنجایی که این دو به صورت داستانی پشت سر هم قرار ندارند، می‌توانید به طور مستقیم کار را با The Escapists 2 شروع کنید. قیمت نسخه اول و دوم به ترتیب 6.49 دلار و 6.99 دلار است.

Evoland

Evoland 1 و Evoland 2 را می‌توان جزو منحصربه‌فردترین و بهترین بازی های اندروید دانست. در هر دو، مکانیک‌ها و سبک‌های بازی فراوانی وجود دارد. به عنوان نمونه باید به معماهای مختلف، آر پی جی، تیراندازی، مبارزه‌های کلاسیک، کارت بازی و حتی پلتفورمر اشاره کرد! به این ترتیب در دو بازی Evoland 1 و Evoland 2 حتما چیز جذابی برای طرفداران تمام دسته‌بندی‌ها وجود خواهد داشت.

با تغییر سبک بازی، گرافیک آن نیز تغییر پیدا می‌کند، به همین دلیل هرگز برای کاربر تکراری نخواهد شد. هر دو نسخه بازی از کنترلرهای سخت افزاری پشتیبانی می‌کنند. برای خرید Evoland 1 و Evoland 2 باید به ترتیب 0.99 دلار و 7.99 دلار پرداخت کنید. با این کار از پرداخت درون برنامه‌ای و همچنین تبلیغات راحت خواهید شد.

MADFINGER Games

استودیوی MADFINGER Games در دنیای بازی‌های موبایل موفقیت‌های بی‌شماری کسب کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به برخی بازی‌های تفنگی اول شخص (FPS) آن همچون محصولات سری Shadowgun اشاره کرد. جدیدترین بازی این سری Shadowgun Legends نام داشته و تیزر آن را می‌توانید در ویدیوی بالا تماشا کنید. دو سری بازی معروف دیگر آن UNKILLED و Dead Trigger شناخته می‌شوند.

بازی‌های سری Shadowgun Legends دارای درون مایه‌ای علمی – تخیلی بوده و در گیم پلی آن‌ها حالت‌های چند نفره و کمپین وجود دارد. در آن طرف با UNKILLED و Dead Trigger رو به رو هستیم که به صورت ماموریت به ماموریت پیش رفته و زامبی محور هستند. تمام بازی‌های استودیوی MADFINGER Games مملو از ماموریت‌ها و مراحل مختلف بوده و شما را برای مدت زمانی طولانی سرگرم نگه خواهند داشت. عناوین نام برده در حال حاضر جزو بهترین بازی های اندروید در سال 2019 شناخته شده و در دسته‌بندی FPS نیز جزو محبوب‌ترین‌ها هستند.

Minecraft

از جمله بهترین بازی های اندروید که برای تمام سنین جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد، می توان به Minecraft اشاره کرد. در این بازی، در دنیایی وسیع قرار گرفته و باید به دنبال یافتن عناصر و مواد مختلف از دل زمین، ساختن ابزار آلات با استفاده از آن‌ها و در نهایت مبارزه با افراد بد و خبیث باشید. ویژگی منحصربه‌فرد این بازی، داشتن قدرت عمل بالا برای انجام اعمال دلخواه است. با وجود گرافیک به ظاهر ابتدایی بازی، گیم پلی آن قوی بوده و به صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود.

در حالت Survival بازی می‌بایست منابع مختلفی را به همراه غذا از دنیای اطرافتان به دست بیاورید. در حالت Creative نیازی به کنکاش نبوده و هر چیزی که بخواهید به صورت نامحدود برایتان مهیا است. فقط باید بتوانید با کمی خلاقیت، از آن‌ها به نفع خود برای ساخت ابزارآلات مختلف استفاده کنید. توسعه‌دهنده از ابتدا توسعه بازی تا امروز، آپدیت‌های زیادی برای بازی Minecraft ارائه کرده و به همین دلیل به دایره‌ قابلیت‌هایش افزوده شده است.

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای که سبب محبوبیت و قرارگیری Minecraft در زمره بهترین بازی های اندروید سال 2019 شده، امکان بازی با دیگر کاربران به صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف است. به عبارتی امکان اجرای بازی روی سیستم کامپیوتری و کنسول‌ها نیز وجود دارد. قیمت بازی 6.99 دلار بوده و بعد از نصب آن در صورت نیاز به انجام سفارشی‌سازی‌های بیشتر، مجبور به پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود.

Monument

Monument 1 از مد‌ت‌ها قبل در لیست بهترین بازی های اندروید قرار دارد. اکنون با معرفی دومین نسخه، باید از آن نیز با عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید سال جاری یاد کنیم. هر دو نسخه گیم پلی، گرافیک و مکانیک تقریبا مشابهی دارند.

برای طرفداران بازی‌های معمایی و ماجراجویانه، دو نسخه بازی Monument جزو بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند. جذابیت ماموریت‌ها و مرحله‌های مختلف Monument 1 و Monument 2 سبب شده از ابتدای توسعه و انتشار آن‌ها، جزو بهترین بازی های اندروید هر سال قرار بگیرند. قیمت نسخه اول و دوم بازی به ترتیب 3.99 دلار و 4.99 دلار است. در Monument 1 برای باز کردن برخی قابلیت‌ها، باید 1.99 دلار نیز در صورت تمایل به صورت درون برنامه‌ای پرداخت کنید.

Nintendo

نینتندو، این کمپانی قدیمی و شناخته شده در دنیای ویدیو گیم، از زمان ورود به بازار موبایل، تعداد زیادی از بهترین بازی های اندرویدی جهان را توسعه داده است. به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات آن در دنیای موبایل می‌توان به Super Mario Run اشاره کرد که رکوردهای فروش را جابه‌جا کرد. این در حالی بود که بازی Super Mario Run قیمت بسیار بالایی داشت.

نینتندو تعدادی بازی دارای قیمت پایین نیز برای اندروید و آی او اس توسعه داده است. به عنوان برخی محصولات آن می‌توان به Fire Emblem Heroes به عنوان یک RPG استراتژیک و بازی شبیه‌سازی Animal Crossing: Pocket Camp اشاره کرد. یکی از جدیدترین بازی‌های نینتندو برای موبایل، در سال 2018 با نام Dragalia Lost معرفی شد. در ویدیوی بالا تیزر آن را مشاهده می‌کنید.

با در نظر گرفتن نام نینتندو، انتظار بالاتری از بازی Dragalia Lost داشتیم، هر چند در مقایسه با بسیاری از بازی‌های دسته‌بندی خود چند سطح بالاتر قرار می‌گیرد. طرفداران بازی‌هایی همچون دوتا به احتمال زیاد شدیدا به Dragalia Lost علاقه‌مند خواهند شد.

یکی دیگر از بازی‌های شناخته شده نینتندو برای اندروید و آی او اس پوکون گو است که به خاطر داشتن محبوبیتی ورای تصور، به صورت جداگانه به معرفی آن در لیست بهترین بازی های اندروید سال 2019 خواهیم پرداخت.

Noodlecake Studios

از جمله منحصربه‌فردترین استودیوهای بازی سازی برای پلتفرم اندروید باید به Noodlecake اشاره کرد. محصولات این شرکت متعدد بوده و در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. به عنوان نمونه‌ای از بهتری بازی های اندرویدی آن باید به Framed 1 و Framed 2 اشاره کنیم که در دسته‌بندی بازی‌های معمایی قرار می‌گیرند.

برای دوست‌داران بازی‌های دسته‌بندی رانر، کمتر بازی جذابی همچون Alto’s Odyssey پیدا خواهید کرد. از بین محصولات استودیوی بازی‌سازی Noodlecake، برای طرفداران بازی‌های معمایی بسیار پیچیده باید به realMyst، طرفداران بازی‌های ماجراجویانه اکشن به Wayward Souls و Island Delta برای دوست‌داران تفنگ‌بازی اشاره کنیم. برای استفاده از اغلب بازی‌‌های Noodlecake تنها یک مرتبه نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود.

Pokemon Go

به جرات می‌توان گفت معرفی بازی Pokemon Go کل دنیا را برای مدت زمانی کوتاه بهم ریخت، به طوری که دولت‌ها و نهادهای امنیتی مجبور به اظهار نظر در مورد آن شده و در پی ممنوعیت و محدود کردن امکان اجرای آن برآمدند! این بازی در سال 2016 معرفی شد و به عقیده بسیاری از کاربران، بهترین بازی اندروید جهان برای اندروید و آی او اس محسوب می‌شود. شرکت نیانتیک در همکاری با نینتندو پوکمون گو را توسعه داده است.

این بازی بر پایه فناوری واقعیت افزوده توسعه یافته و شبیه به Ingress است. ویژگی کاملا منحصربه‌فرد پوکون گو این است که برخلاف دیگر بازی‌ها، که کاربر را یکجا میخکوب کرده و تنبل می‌کنند، در اینجا باید برای شکار پوکمون، در دنیای واقعی به کنکاش بپردازید. در واقع بازی، روی نقشه محیط اطرافتان، محل‌هایی که در آن‌ها پوکون وجود دارد را نشان خواهد داد. قبل از محو شدن آن‌ها، باید هر چه سریعتر خود را به محل برسانید. پوکمون گو توانست همه رکوردها را در دنیای بازی‌ های موبایل جابه‌جا کند.

به خاطر تلاش برخی کاربران برای ورود به مناطق حساس به منظور یافتن پوکمون، افزایش تصادفات و کشته‌ها به خاطر تمرکز زیاد کاربران روی بازی حین حرکت در معابر و همچنین به خطر افتادن حریم خصوصی، بسیاری از کشورها دسترسی به این بازی را محدود کردند. توسعه‌دهنده برای پوکمون گو، که امروز با وجود محبوب بودن دیگر به اندازه سابق تب و تاب ندارد، به صورت متوالی آپدیت منتشر می‌کند.

PUBG Mobile

PUBG Mobile یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید در سال 2019 بوده و توانسته توجه علاقه‌مندان به سایر بهترین بازی های اندروید جهان را به خود جلب کند. PUBG Mobile را تا امروز نزدیک به 10 میلیون کاربر دانلود کرده و برای آن نزدیک به یک میلیون بررسی توسط بازیکنان نوشته شده است. در حال حاضر، کمتر بازی می‌تواند در دسته‌بندی تیراندازی اول شخص (FPS) با PUBG Mobile رقابت کند. بسیاری از کاربران، همه بازی های اندرویدی خود را حذف کرده و صبح تا شب با یکدیگر به صورت آنلاین پابجی بازی می‌کنند!

برخلاف دشواری گیم پلی بسیاری از بازی‌های تفنگی موبایل، کنترل پابجی ساده بوده و گرافیک بسیار خوبی دارد. داخل بازی، تعداد زیادی کاراکتر با چتر روی جزیره‌ای فرود آمده و با یکدیگر رقابت می‌کنند، تا جایی که فقط یک فرد زنده بماند. داخل جزیره تفنگ‌ها، خودروها و ابزار آلات زیادی پیدا خواهید کرد. هر کاربری بهتر از منابع موجود استفاده کند، برنده است.

برای کاربران گوشی های میان‌رده، نسخه سبک بازی با نام PUBG Mobile Lite منتشر شده است که در هر مسابقه، تعداد کاربران کمتری جای داده و گرافیک پایین‌تری دارد. به عنوان رقیب اصلی پابجی باید به بازی فورتنایت (Fornite) اشاره کنیم که اگرچه تا مدت‌ها فقط نسخه آی او اس آن در دسترس بود، اما نسخه اندرویدی آن نیز چندی پیش منتشر شد. دانلود و نصب هر دو نسخه بازی رایگان است، اما اعتیاد به آن، احتمالا کاربر را به پرداخت چند ده دلار به صورت درون برنامه‌ای وادار خواهد کرد!

The Riptide GP

در دسته‌بندی بازی های اندرویدی مسابقه‌ای، محصولات سری The Riptide GP در حال حاضر جزو بهترین‌ها شناخته می‌شوند. آخرین بازی این سری Renegade نام داشته و داستان آن، لغو شدن گواهینامه یک شرکت‌کننده مسابقات بعد از دستگیری وی در یک مسابقه خیابانی غیر قانونی است. کاراکتر بازی تلاش می‌کند همه از دست رفته‌هایش را پس بگیرد.

گرافیک خوب، کنترل‌ ساده، ترفندهای جذاب و داشتن صحنه‌های هیجان‌انگیز همچون جهش‌ها و پرش‌های بسیار بلند، سبب شده The Riptide GP Renegade جزو بهترین بازی های اندروید در دسته‌بندی مسابقه‌ای قرار بگیرد. برخلاف بسیاری از بازی‌ های مسابقه‌ای دارای پرداخت درون برنامه‌ای، در این بازی فقط باید یک مرتبه برای خرید پکیج، 2.99 دلار پرداخت کنید. آسفالت 9 یکی دیگر از شناخته شده‌ترین و بهترین بازی های اندروید سال 2019 بوده و از نظر هیجان‌انگیز بودن مسابقات، تقریبا با The Riptide GP Renegade برابری می‌کند. در این دو بازی نحوه مسابقات به شکلی است که بیشتر گیم پلی یک بازی جنگی و اکشن را به کاربر القا می‌کنند!

Square Enix

در بین توسعه‌دهندگان بهترین بازی های اندروید یکی از بزرگانی که از ابتدا تا امروز تمرکز ویژه‌ای در دنیای موبایل گیم داشته، Square Enix است. با وجود تعدد محصولات این توسعه‌دهنده، تمامی آن‌ها محبوب هستند. به عنوان شناخته شده‌ترین عناوین آن باید به هشت بازی سری Final Fantasy، هفت بازی سری Dragon Quest و همچنین Chrono Trigger و Final Fantasy XV: Pocket Edition اشاره کرد.

با شنیدن نام چند مورد از بهترین بازی های اندروید همچون Hitman: Sniper، نسخه اورجینال Tomb Raider و همچنین Deus Ex Go و Lara Croft Go بیشتر به اهمیت Square Enix در دنیای موبایل گیم پی خواهید برد. تمامی محصولات آن اکشن نبوده و چند بازی معمایی و پازل نیز در بینشان یافت می‌شود. در ادامه به تعدادی دیگر از بازی‌های استودیوی بزرگ بازی‌سازی Square Enix اشاره خواهیم کرد. اغلب آن‌ها اکنون جزو بهترین بازی های اندروید سال 2019 شناخته شده یا حداقل برای چند سال، جز بهترین بازی‌ های موبایلی بوده‌اند.

  • Heavenstrike Rivals
  • Tactics: WotL
  • Secret of Mana
  • Deus Ex
  • Valkyrie Profile: Lenneth

The Room

The Room نام یک سری متشکل از بهترین بازی های اندروید در دسته‌بندی معمایی و پازل است. به جرات می‌توان گفت سری The Room برای نخستین مرتبه توانست بازی های پازل معمایی را نزد کاربران موبایل به محبوبیت برساند. جدیدترین بازی این سری با نام The Room: Old Sins همانند نسخه‌های قبل طرفداران زیادی پیدا کرده و جزو پرفروش‌ترین‌ها در دسته‌بندی معمایی است. در جدیدترین نسخه، امکان ذخیره کردن پیشرفت در سرویس Google Play Games وجود دارد.

سری The Room مجموعه‌ای از بازی های معمایی با درون مایه و داستانی بر پایه تلاش کاربر برای فرار است. در هر اتاق، مجموعه‌ای از اشیای مرموز وجود دارد که باید به وسیله یافتن ارتباط بینشان و سپس حل کردن پازل، از اتاق‌ها خلاصی پیدا کنید. با رفتن از هر اتاق به اتاقی دیگر، اشیای جدیدتری به دست خواهید آورد که به منظور حل کردن پازل‌های پیچیده بعدی کاربرد دارند.

This War of Mine

This War of Mine به عنوان بهترین بازی سال 2015 شناخته شد و در حال حاضر نیز جزو یکی از بهترین بازی های اندروید سال 2019 به شمار می‌رود. در این بازی، کاراکتر تحت کنترل شما، ماموریت رهبری گروه از مردم محلی را در اختیار دارد. این افراد جنگ زده باید بتوانند از شرایط سخت پدید آمده جان سالم به در ببرند.

تعدد محتواها، گرافیک بسیار خوب و گیم پلی روان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین بازی اندروید جهان در سال 2015 است. شما به عنوان رهبر گروه، باید در تصمیم‌گیری‌های خود دقت فراوانی داشته باشید، وگرنه با جان کل افراد بازی خواهید کرد. This War of Mine جزو بازی‌ هایی است که کاربر را شدیدا غرق خود می‌کند. This War of Mine علاوه بر یکی از بهترین بازی های اندروید به عنوان یکی از گران‌ترین‌ها نیز شناخته می‌شود و برای خرید آن باید 14.99 دلار پرداخت کنید. به منظور دریافت آپدیت مهم جدید منتشر شده توسط توسعه‌دهنده، باید 1.99 دلار دیگر به صورت درون برنامه‌ای پرداخت کنید.

Vainglory

در دسته‌بندی MOBA، بسیاری از کاربران از Vainglory به عنوان بهترین بازی اندروید جهان یاد می‌کنند. گیمرهای حرفه‌ای که با وجود تعدد بازی‌های سه بعدی گرافیکی، بازی‌ هایی همچون دوتا را ترجیح می‌دهند، از دیدن تیزر ویدیویی Vainglory به پرواز در خواهند آمد! در این بازی کاراکترها و هیروهای متعددی وجود داشته و دست کاربر برای نشان دادن خلاقیت خود در جنگ‌های استراتژیک باز است.

از جمله مزیت‌های Vainglory که آن را در زمره بهترین بازی های اندروید سال 2019 قرار داده، وجود حق انتخاب به منظور بازی با سایر کاربران واقعی به صورت آنلاین یا بازی با ربات‌ها است. خوشبختانه دانلود و نصب بازی رایگان است، اما در برخی مواقع، برای عقب نماندن از دیگر بازیکنان، مجبور به پرداخت درون برنامه‌ای خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. MADFINGER Games بازی خیلی خوبیه واسه اندزریود

  2. کی میده بازی دانلود کنه آخه

  3. پس last day on earth کجاست؟

  4. وق کی داریم بازی کنیم