گلکسی تب اس 5 ای

تبلت گلکسی تب اس 5 ای سامسونگ معرفی شد؛ ظاهری زیبا با قیمتی مناسب

تبلت گلکسی تب اس 5 ای سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S5e) رسما معرفی شد. این تبلت از ظاهری زیبا و امکاناتی نسبتا مناسب برخوردار است و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه خواهد شد.

خیلی زود٬ درست چند ساعت پس از آن که ایوان بلس نخستین رندرهای مربوط به یک تبلت جدید ساخت سامسونگ را منتشر کرد٬ این کمپانی رسما از آن پرده برداشت. این تبلت 10.5 اینچی جدید٬ گلکسی تب اس 5 ای نام دارد. کمتر از 10 روز تا روز رونمایی بزرگ گوشی‌های گلکسی اس 10 باقی مانده است و ما نمی‌دانیم که آیا سامسونگ قرار است نسخه‌ی اصلی گلکسی تب اس 5 را نیز همراه آن‌ها معرفی کند یا خیر!

باور کنید یا نه٬ گلکسی تب اس 5 ای با ضخامت 5.5 میلی‌متر٬ باریک‌تر از گلکسی تب اس 4 با ضخامت 7.1 میلی‌متری آن است. حاشیه‌های نمایشگر آن حالا کوچک‌تر شده‌اند و در نتیجه٬ در قابی کوچک‌تر و باریک‌تر٬ همان نمایشگر سوپر آمولد اس 4 با همان وضوح 2560 در 1600 پیکسلی جای گرفته است. تبلت جدید گلکسی تب اس 5 ای نه تنها با 400 گرم وزن٬ سبک‌تر از تب اس 4 است٬ بلکه از آیپد 9.7 اینچی و ‌آیپد پرو 11 اینچی جدید اپل نیز سبک‌تر خواهد بود.

گلکسی تب اس 5 ای

 سبک وزن٬ اما نه ضعیف

جدا از همه‌ی این‌ها٬ سامسونگ وعده داده که عمر باتری این دیوایس حداکثر 14 ساعت و نیم خواهد بود. این ادعا به لطف یک باتری غول پیکر 7040 میلی‌آمپر ساعتی و یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای ذکر نشده با سرعت کلاک 2 گیگاهرتزی (احتمالا اسنپدراگون 670) ثابت خواهد شد. شاید این تبلت٬ قدرتمندترین تبلت سال 2019 نباشد٬ اما با ترکیب یک رم 6 گیگابایتی٬ می‌تواند از پس هر کاری اعم از مرور وب٬ اجرای بازی‌های سبک و به خصوص تماشای محتوای مالتی‌مدیا برآید.

برای بهبود سرگرمی شما٬ یک نمایشگر 10.5 اینچی با چهار اسپیکر در اطراف آن که از فناوری دالبی اتموس بهره می‌برند و توسط شرکت AKG تنظیم شده‌اند٬ به سبکی طراحی شده‌اند که شما چه در حالت عمودی و چه افقی بتوانید از کار با آن لذت ببرید. اما گلکسی تب اس 5 ای همچنین با یک کیبورد جداگانه و پشتیبانی از ٬Samsung DeX به یک کامپیوتر اندرویدی کوچک نیز تبدیل می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی تب اس 5 ای

بهترین چیزی که در مورد این تبلت قاب فلزی وجود دارد٬‌ قیمت مقرون به صرفه‌ی 400 دلاری آن نسبت به تبلت‌های رقبا است. این قیمت برای نسخه‌ی مجهز به رم 4 و حافظه‌ی 64 گیگابایتی گلکسی تب S5e سامسونگ است٬ اما هرچه که هست ارزان‌تر از گلکسی تب اس 4 خواهد بود.

اما خبر بد این که سامسونگ تبلت جدیدش را زودتر از سه ماه دیگر روانه‌ی بازار نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*