تاریخ اکران فیلم جیمز باند 25 بار دیگر به تعویق افتاد

تاریخ اکران فیلم جیمز باند 25 بار دیگر به تعویق افتاد

نسخه بعدی فیلم جیمز باند برای بسیاری از طرفداران به یک اثر دست نیافتنی تبدیل شده است و بارها شاهد اخبار ضد و نقیض درباره تاریخ اکران آن بوده‌ایم. خبر بد این است که حالا بار دیگر گویا تاریخی که قبلا برای اکران جیمزباند 25 اعلام شده بود، مجددا به تعویق افتاده است!

فیلم جیمز باند ۲۵ (James Bond 25) که نسخه بعدی این سری اکشن محبوب محسوب می‌شود و البته نام رسمی آن نیز هنوز به طور دقیق از سوی سازندگان اعلام نشده، بار دیگر تاخیر خورده و اکران آن دو ماه به تعویق افتاده است. حالا به جای تاریخ قبلی، این فیلم قرار است در هشتم آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۹۹) اکران شود و البته هنوز مشخص نیست که طبق سنت قبلی این مجموعه، آیا یک تاریخ اکران زودتر برای انگلستان وجود خواهد داشت یا خیر.

بعد از جدا شدن کارگردان این فیلم، دنی بویل (Danny Boyle) در آگوست سال گذشته، گزارش شد که تاریخ اکران که قبلا نوامبر ۲۰۱۹ تعیین شده بود، تغییر خواهد کرد و به تعویق می‌افتد.

سپس چندی بعد و زمانی که کری فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) به تیم تولید این مجموعه پیوست، تهیه‌کنندگان تایید کردند که فیلمبرداری جیمز باند ۲۵ در استودیوهای Pinewood از چهارم مارس ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و اکران آن بر روی پرده‌ی سینماها نیز در چهاردهم فوریه سال ۲۰۲۰ عملی خواهد شد. اما با وجود این که زمان فیلمبرداری تغییر نکرده و قرار است از ماه آینده آغاز شود، کمپانی مترو گلدوین مایر تصمیم گرفته است که تاریخ اکران فیلم را دو ماه دیگر عقب بیاندازد.

بازیگران فیلم جدید جیمز باند ۲۵ (James Bond 25)

تاریخ اکران فیلم جیمز باند 25 بار دیگر به تعویق افتاد

علاوه بر کری فوکوناگا که پیش‌تر کارگردانی فصل اول سریال محبوب True Detective از شبکه اچ بی او را برعهده داشت، دنیل کریگ نیز برای پنجمین نقش‌آفرینی خود در این سری باز خواهد گشت که احتمالا آخرین حضور او به عنوان مامور مخفی ۰۰۷ باشد.

Ralph Fiennes ،Ben Whishaw و Naomie Harris همگی قرار است به ترتیب همان نقش‌های M، کاراکتر Q و Moneypenny را بار دیگر بر عهده داشته باشند. جالب است بدانید رامی مالک (Rami Malek) که به تازگی برای فیلم تحسین‌شده Bohemian Rhapsody نامزد جایزه اسکار شده است، درباره این که احتمالا او نقش یک کاراکتر شرور را در جیمز باند جدید ایفا خواهد کرد یا خیر، اعلام کرده است که نمی‌تواند جزئیاتی درباره این موضوع را افشا کند؛ بنابراین احتمال دارد که نام این بازیگر مطرح را نیز در کادر بازیگران جیمز باند ۲۵ ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امروز دوتا خبر بد دادن

  2. دنیل کریگ هم هست ؟؟