گلکسی اس 10 پلاس

جزئیات گوشی گلکسی اس 10 پلاس حکایت از قیمت بالای آن دارد!

گزارش‌های جدید منتشرشده نشان می‌دهند که گلکسی اس 10 پلاس با قیمت بالا عرضه خواهد شد. آیا سامسونگ می‌تواند درباره قیمت بالای Galaxy S10 Plus موفق عمل کند و فروش بالایی به دست آورد؟!

فقط چند روز تا رویداد بزرگ سامسونگ فاصله داریم و هم اکنون اطلاعاتی منتشرشده که موجب ایجاد بحث‌های زیادی شده است. به نظر می‌رسد مدل‌های پیشرفته گلکسی اس 10 با قیمت‌های فراتر از تصور ما عرضه خواهند شد و اگر شما قصد فروش کلیه خود را ندارید، حداقل باید برای خرید آن‌ها تا حد زیادی صرفه‌جویی و پس انداز کنید.

تعداد زیادی از گوشی های هوشمند پرچمدار دارای قیمت هایی حدود 1000 دلار هستند، اما قیمت‌های بالاتر از آن یک نوع بلیط بخت‌آزمایی برای شرکت‌ها به حساب می‌آید که اکثرا نمی‌توانند برنده شوند؛ شرکت اپل یک استثنا است، زیرا برخی از مدل های آیفون دارای قیمت‌هایی بیشتر از 1000 دلار هستند، اما این مسئله در گوشی های اندرویدی متفاوت است، حتی پرچمداران شرکت‌ها هم به دلیل وجود رقابت سخت، به زمان زیادی برای فروش گوشی های قران قیمت نیاز دارند.

در حال حاضر می‌دانیم که گلکسی اس 10 پلاس به عنوان گران‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ مطرح است، اما حتی اگر این دستگاه در چند مدل عرضه شود، قطعا دارای قیمت‌های مختلفی خواهد بود.

گلکسی اس 10 پلاس

گران‌ترین مدل گوشی کهکشانی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ و احتمالا گران قیمت‌ترین پرچمداری که این کمپانی تاکنون راه‌اندازی کرده است، قیمتی کمتر از 1500 دلار نخواهد داشت.

اطلاعاتی که اخیرا توسط ایوان بلاس منتشر شده است، نشان می‌دهد که مشتریان باید مدل سرامیکی مشکی یا سفید گلکسی اس 10 پلاس را با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی انتخاب و خریداری کنند. قیمت‌های موجود در تصویر بالا بر مبنای یوان، واحد رسمی پول کشور چین بوده که حدودا 1500 دلار در ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

لازم به ذکر است که قیمت گوشی های هوشمند در کشور چین نسبت به سایر نقاط جهان، ارزان‌تر است، بنابراین احتمالا گلکسی اس 10 پلاس اندکی فراتر از 1500 دلار قیمت خواهد داشت.

قطعا در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند ماه)، هنگامی که سامسونگ به صورت کامل از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد؛ منتظر باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بایدم قیمتش بالا باشه