فروش پخش کننده های بلوری سامسونگ در آمریکا متوقف می‌شود

فروش پخش کننده های بلوری سامسونگ در آمریکا متوقف می‌شود

مدت‌ها از زمانی که سامسونگ یک مدل جدید از پخش کننده های بلوری خود را در کشور آمریکا عرضه کرده است می‌گذرد و حالا مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد به طور کامل از بازار پخش کننده های Blu-ray این کشور خارج شود.

کمپانی سامسونگ به خبرگزاری فوربس اعلام کرده است که دیگر پخش کننده های بلوری جدید خود را در آمریکا عرضه نخواهد کرد، البته دلیل این تصمیم گیری هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است، اما منابع خبری بیان می‌کردند که این شرکت قصد داشته تا یک مدل بالارده از پلیرهای بلوری خود را تا اواخر سال جاری در ایالات متحده آمریکا عرضه کند که آن برنامه هم حالا لغو شده است.

با توجه به این که هر روز تعداد بیشتری از کاربران به سمت سرویس‌های استریم آنلاین روی می‌آورند، سامسونگ در حال فعالیت در بازاری بود که روز به روز کوچکتر می‌شد. البته با وجود اینکه فروش دیسک‌های بلوری در چند وقت اخیر در حال افزایش بوده است، اما فروش کلی دیسک‌های فیزیکی حدود ۱۲ درصد در سه ماهه سوم سال میلادی گذشته کاهش پیدا کرده است.

فروش پخش کننده های بلوری سامسونگ در آمریکا متوقف می‌شود

شاید یک نفر بگوید که شما قطعا کیفیتی که از دیسک‌های بلوری دریافت می‌کنید را نمی‌توانید از سرویس‌های استریم آنلاین انتظار داشته باشید، اما برای بسیاری از مردم، این راحتیِ استفاده است که در درجه اول اهمیت قرار دارد. خیلی از کاربران نمی‌توانند دیسک‌های فیزیکی را با خود به مکان‌های مختلف ببرند و به طور مثال بر روی موبایل خود نمی‌توان آنها را تماشا کرد. اما سرویس‌های آنلاین به آن‌ها اجازه می‌دهند که حتی در طول مسیر و در مکان‌های مختلف نیز با استفاده از اینترنت محتوای مورد نظرشان را تماشا کنند.