رویداد معرفی نوکیا 9 پیور ویو

رویداد معرفی نوکیا 9 پیور ویو را به صورت زنده از اینجا ببینید +‌ تاریخ

رویداد معرفی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView) که گفته می‌شود به 5 دوربین پشتی مجهز خواهد بود٬ یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده برگزار می‌شود. در زیر می‌توانید با راه‌های مشاهده‌ی پخش مستقیم این مراسم معرفی آشنا شوید.

به ملاقات با نخستین گوشی بالارده نوکیا در پنج سال اخیر که قرار است پس از معرفی در نمایشگاه MWC 2019 به بازار ایالات متحده و برخی بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه شود٬ نزدیک می‌شویم. با وجود آنکه بزرگترین نمایشگاه مرتبط با گوشی‌های هوشمند در جهان قرار است از روز دوشنبه٬ 25 فوریه (6 اسفند) کار خود را آغاز کند٬ اما برخی شرکت‌ها رویدادهای معرفی محصولاتشان را به یک روز پیش از آن منتقل کرده‌اند.

جذاب است بدانید که رویداد معرفی نوکیا 9 پیور ویو با پشتیبانی از شرکت مادر نوکیا یعنی اچ ام دی گلوبال نیز قرار است در یکشنبه آینده برگزا شود و حضور نوکیا در نمایشگاه MWC نیز رسما تایید شده است. شما می‌توانید در ساعت 18:30 (به وقت تهران) روز یکشنبه 6 اسفند ماه٬ با رفتن به این لینک یوتیوب یا فیس بوک به صورت زنده رویداد معرفی نوکیا 9 پیور ویو را مشاهده کنید. این مراسم ساعت 16 به وقت محلی بارسلونا برگزار خواهد شد.

شاید نوکیا به صورت مستقیم در مورد محصولاتی که قرار است با خود به کنگره جهانی موبایل بارسلونا بیاورد سخن نگفته باشد٬ اما 8 تیزر تبلیغاتی که با هشتگ GetSmart# در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است٬ می‌تواند اشاره‌ای کوچک به پرده برداری از این محصولات داشته باشد. جدا از معرفی گوشی قابل انتظار Nokia 9 PureView که گفته می‌شود به پنج دوربین بر روی قاب پشتی خود مجهز خواهد بود٬ ما همچنین انتظار داریم این کمپانی از گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا 8.1 پلاس و نوکیا 6.2 نیز در تاریخ اعلام شده پرده بگشاید. اگر تاریخ نظیر کنگره جهانی موبایل سال گذشته تکرار شود٬ ما می‌توانیم شاهد احیای یک گوشی قدیمی و خاطره انگیز دیگر از نوکیا نیز در این رویداد جهانی باشیم. این کمپانی در MWC سال گذشته از نسخه‌ی 4G گوشی قدیمی نوکیا 8110 خود (که به گوشی موزی معروف بود) پرده برداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هیچ وقت از طرحش خوشم نیومد