کاور ال ای دی گلکسی اس ۱۰ و یک نمای منحصربه‌فرد روی پشت گوشی

کاور ال ای دی گلکسی اس ۱۰ و یک نمای منحصربه‌فرد روی پشت گوشی

آیا شما تا حال به پشت گوشی خود نگاه کرده‌اید تا یک حس الهام‌بخش از کاور و کیف دیوایس خود را به دست آورید؟ خوب گویا سامسونگ این‌طور فکر می‌کند و به همین دلیل قصد دارد یک کیس دارای چراغ های ال ای دی برای گلکسی اس 10 عرضه کند!

به تازگی تصاویری از یک کاور برای پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ منتشر شده است که با قرار دادن آن بر روی پنل پشتی مجموعه‌ای از چراغ‌های ال ای دی، یک تجربه الهام‌بخش با استفاده از افکت‌های نورانی را ایجاد می‌کنند. سامسونگ پیش از این هم لوازم جانبی متعددی برای پرچم‌داران سری گلکسی تولید کرده بود، بنابراین احتمال واقعی بودن تصاویر این چندان هم عجیب نیست.

کاور ال ای دی گلکسی اس ۱۰ و یک نمای منحصربه‌فرد روی پشت گوشی

کاور LED گلکسی اس ۱۰ یک افکت پر زرق و برق در اختیار کاربر قرار می‌دهد

ما پیش از این قاب‌های کیفی را برای پرچمدار سامسونگ دیده بودیم که بر روی قسمت جلویی خود دارای مجموعه ای از چراغ‌های ال ای دی بود که نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را هنگام بسته بودن نمایشگر نشان می‌دادند. در آن زمان قابلیت کاورهای سامسونگ بسیار کاربردی بود، اما گویا برای تولید کاور گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10) سامسونگ رویه‌ای کاملا متفاوت در نظر گرفته است

کاور ال ای دی گلکسی اس ۱۰ و یک نمای منحصربه‌فرد روی پشت گوشی

در واقع این کاور تنها پنل پشتی را قرار می گیرد و چراغ‌های ال ای دی نیز تنها زمانی که گوشی را بر روی نمایشگر خود بر روی سطحی صاف مانند میز قرار داده باشید دیده خواهند شد. بسیاری از کاربران گوشی خود را بر روی نمایشگر لمسی نمی‌گذارند از آسیب‌های احتمالی آن جلوگیری کنند. بنابراین طراحی این کیس LED کمی عجیب به نظر می‌رسد و ظاهر آن که از ستارگان در آسمان شب الهام گرفته شده است، در اکثر مواقع دیده نخواهد شد.

احتمالا آن دسته از کاربرانی که به زیبایی و پر زرق و برق بودن ظاهر گجت های خود بیش از کاربردی بودن آن اهمیت می‌دهند، مشتریان اصلی این قاب خواهند بود. در ضمن با توجه به این که احتمالا این قاب از شارژ باتری گلکسی اس ۱۰ برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده خواهد کرد، بسیاری از کاربران قید استفاده از آن را می‌زنند تا عمر باتری بیشتری داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه