مشخصات فنی گوشی گیمینگ ویوو iQOO شامل شارژ سریع ۴۴ واتی اعلام شد

مشخصات فنی گوشی گیمینگ ویوو iQOO شامل شارژ سریع ۴۴ واتی اعلام شد

چندی پیش بود که برند زیر مجموعه کمپانی ویوو با نام iQOO رسما آغاز به کار کرد و حالا جزئیاتی از گوشی جدید این ساب برند چینی که احتمالا یک اسمارت فون بسیار قدرتمند در حوزه گیمینگ باشد، اعلام شده است.

گوشی گیمینگ vivo iQOO که البته نام رسمی آن هنوز اعلام نشده، در تصاویر تبلیغاتی جدید معرفی شده است که اشاره به تولید یک گوشی گیمینگ فوق العاده با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند دارند. این دیوایس سه دوربین بر روی پنل پشتی خواهد داشت و البته طراحی آن نیز به شکل ساده و غیر قابل انعطاف انجام شده است. گوشی جدید برند iQOO به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که نسل جدید چیپست‌های موبایل کوالکام محسوب می‌شود، در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد تا کاربران هیچ نیازی به قدرت بیشتر نداشته باشند.

مشخصات گوشی گیمینگ ویوو iQOO

مشخصات فنی گوشی گیمینگ ویوو iQOO شامل شارژ سریع ۴۴ واتی اعلام شد

شارژ سریع گوشی گیمینگ جدید ویوو توان ۴۴ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن محصولات کمپانی‌هایی نظیر هواوی و وان پلاس که از استانداردهای ۴۰ واتی و ۳۰ واتی برخوردار هستند پشت سر گذاشته خواهند شد. از نظر ظرفیت داخلی نیز این گوشی گیمینگ جدید ۲۵۶ گیگابایت حافظه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن از طریق پورت یو اس بی تایپ سی به شارژر متصل خواهد شد. هنوز درباره مشخصات دقیق دوربین‌های این محصول اطلاعات دقیقی اعلام نشده اما ما می‌دانیم که قابلیت ثبت تصاویر با فناوری سوپر اچ دی آر، یکی از ویژگی‌های آنها محسوب می‌شود.

اینها مهمترین مشخصات گوشی گیمینگ vivo iQOO بودند و تاریخ عرضه و قیمت آن هنوز از سوی سازنده اعلام نشده است. همچنین این دیوایس قرار است به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر همیشه فعال مجهز باشد که برای استفاده از آن نیاز نیست که دکمه‌ای را فشار دهید و هر زمان که انگشت خود را بر روی نمایش قرار دهید، خطوط اثر انگشت شناسایی و قفل دیوایس باز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مپی رایت و نقص نکرده/؟؟

  2. از ترنس فورمر رفته برداشته