گوشی قابل انعطاف TCL را می‌توانید به یک ساعت هوشمند تبدیل کنید

گوشی قابل انعطاف TCL را می‌توانید به یک ساعت هوشمند تبدیل کنید

کمپانی تی سی ال که بیشتر کاربران آن را به خاطر تولید تلویزیون های ارزان قیمت می‌شناختند، گوشی های موبایل خود را تحت برندهای بلک‌ بری و آلکاتل روانه بازار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی نیز قصد ورود به بازار گوشی های قابل انعطاف را داشته باشد.

به تازگی تصاویری از طرح‌های مفهومی یکی از گوشی های قابل انعطاف تی سی ال منتشر شده است که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند آن را خم کنند و مثل یک اسمارت واچ به دور دست خود ببندند. خبرگزاری CNET گزارش داده است که کمپانی TCL در حال کار بر روی تولید حداقل ۵ دیوایس با نمایشگرهای قابل انعطاف است؛ این مجموعه شامل دو گوشی هوشمند، دو تبلت و یک اسمارت ‌فون قابل انعطاف ویژه است که می‌تواند به صورت یک ساعت هوشمند هم مورد استفاده  قرار گیرد. اطلاعات این گزارش از پتنت‌ها و اختراعات ثبت شده توسط این کمپانی چینی و البته تصاویر رندر منتسب به برند تی سی ال به دست آمده است.

یکی از تبلت های این مجموعه دارای نمایشگری است که به سمت داخل تا شود و دیگری یک پنل دارد که به سمت بیرون خم می‌شود، درست مشابه گوشی تاشوی Royole Flexpai. دو اسمارت فون جدید تی سی ال طراحی‌های نسبتا مشابهی دارند و ساختار انعطاف‌پذیر آنها حول یک محور از وسط خم می‌شود و ظاهری شبیه به گوشی‌ های تاشو قدیمی را به آنها می‌دهد.

گوشی قابل انعطاف TCL را می‌توانید به یک ساعت هوشمند تبدیل کنید

اما آخرین محصول که در واقع جذاب‌ترین دیوایس این سبد جدید نیز محسوب می‌شود، یک گوشی نسبتا کشیده با طول بسیار زیاد است که قابلیت این را دارد که کاربران آن را مانند یک دست‌بند خم کنند و به دور مچ خود ببندند. البته این ایده‌ای نیست که ما آن را در اکثر گوشی های قابل انعطاف بازار ببینیم، اما گویا تی سی ال در حال کار بر روی پرورش آن است و احتمالا آن را به محصول نهایی تبدیل خواهد کرد.

لازم است بدانید که این گزارش به معنای آن نیست که به زودی شاهد محصولات تی سی ال در این حوزه خواهیم بود و یکی از مسئولان اجرایی این برند چینی به خبرنگاران اعلام کرده است که اولین دیوایس قابل انعطاف آنها تا قبل از سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک نمکنم زیاد حجالب باشه

  2. چه عجب ی چیز جالب از این گوشیای منعطف دیدیم