رویداد گلکسی اس 10

آیا پس از اینهمه افشاگری همچنان منتظر رویداد گلکسی اس 10 هستید؟

بزرگترین سازنده گوشی در دنیا قصد دارد فردا دهمین نسل از خانواده گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کند. گرچه هنوز تا معرفی گلکسی اس 10 زمانی اندک باقی مانده، اما تقریبا همه مشخصات و ظاهر گوشی لو رفته است. با وجود این آیا هنوز منتظر رویداد گلکسی اس 10 هستید؟

قطعا گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌های سال 2019 است که انتظار معرفی آن را در نمایشگاه WMC 2019 داریم. سامسونگ در این سال‌ها حضوری بسیار موفق داشته و علاقه مندان به دنیای فناوری بار دیگر مشتاقانه منتظر رویداد گلکسی اس 10 و معرفی دهمین نسل از خانواده گلکسی اس هستند. سامسونگ موفق شد تا با شکست رقبایش یعنی نوکیا و پس از آن اپل به بزرگترین و پرفروش‌ترین سازنده گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شود و باید دید دهمین مبارز از نسل گلکسی اس می‌تواند در عصر قدرتنمایی گوشی‌های چینی، مقتدرانه پرچم سامسونگ را بالا نگه دارد یا خیر.

رویداد گلکسی اس 10

اما آیا علاقه مندان با وجود اینکه افشاگری‌های نسبتا زیادی درباره گوشی شد، همچنان منتظر آن هستند یا خیر؟ جالب است بدانید حجم اطلاعات فاش شده از گلکسی اس 10 آنقدر زیاد است که برخی می‌گویند در مراسم رونمایی رسمی گوشی چیزی برای معرفی نمانده است. با این حال می‌دانیم سامسونگ هنوز چند چشم بندی دیگر در آستین خود دارد که در رویداد گلکسی اس 10 آن‌ها را رو خواهد کرد. حتی اگر اینطور نباشد، دست کم خود مراسم رونمایی بسیار جذاب بوده و مطمئنا بینندگان زیادی خواهد داشت.

شما نسبت به رویداد گلکسی اس 10 چه حسی دارید؟ آیا جزئیات فاش شده همچون یک اسپویلر در ذوقتان زده یا منتظر هستید سامی برای دهمین بار شما را غافلگیر کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. درود به سامسونگ هواداران این برند محبوب همچنان با ذوق و شوق زیاد منتظر این مراسم جذاب خواهیم بود!!
    🙂
    😉

  2. اخه تنها معرفی مشخصات فنی نیست که !
    تازه اونم نمیشه گفت تمامی مشخصات لو رفته !
    یه سری اپشنایی خورده ریزه هم یقین داره که نیم ساعتش به خاطر معرفیشون میگذره
    حالا ببینیم چی میشه …
    ولی نمیدونم چرا تو طراحیش انقلابی نمیبینم ….
    اصلا با اون خال بالایی نمیتونم حتی تو عکس کنار بیام …
    چیه اخه اونننن

  3. سامسونگ چیزی نداره که بخای منتظرش باشی

  4. نمیتونیم بخریم که گلکسی اس 10 ئوو تو گجت نیوز دنبال میکنیم مطالبشو میخونیم قابلیاتشو میفهمیم باهاش رویاپردازی میکنیم

  5. معمولا سامسونگ برای این مشخصات را قبل از معرفی رسمی رو میکنه ، تا بتونه بطور خلاصه حداقل قابلیت های گوشی جدید را معرفی کنه ، البته رویداد هایی داشته که در کنار موبایلهای اصلی .. محصولات قافلگیرانه معرفی کنه ! مثل مراسم نوت۴، که نوت اج را معرفی کرد و همه را شگفت زده کرد ! برا زمان خودش قوقایی بود !
    یا مرایم نوت۳ که tab note را معرفی کرد ! یا مراسم نوت ۵ که اس ۶ پلاس را معرفی کرد !