شیائومی می 9 اس ای

شیائومی می 9 اس ای معرفی شد؛ دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی

گوشی موبایل شیائومی می 9 اس ای (Xiaomi Mi 9 SE) معرفی شد. این گوشی میان‌رده از تراشه اسنپدراگون 712 و دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از یک لنز 48 مگاپیکسلی برخوردار است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید شیائومی بیشتر آشنا شوید.

کمپانی شیائومی امروز میزبان یک رویداد خبری بود که ستاره‌ی آن، پرچمدار جدید این شرکت یعنی شیائومی می 9 بود. اما این تنها گوشی معرفی شده از سوی گوشی‌ساز چینی نبود. شیائومی می 9 اس ای نیز یکی دیگر از محصولات معرفی شده توسط لی جوناس، مدیرعامل شیائومی در رویداد امروز بود که در واقع نخستین گوشی هوشمند قدرت‌گیرنده از تراشه‌ی اسنپدراگون 712 است. این گوشی جذاب همچنین از یک دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX586 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز میزبانی می‌کند.

شیائومی می 9 اس ای

شیائومی می 9 اس ای کمی کوچک‌تر از نسخه‌ی پرچمدار خود است. نمایشگر آن 5.97 اینچی از نوع آمولد با یک ناچ قطره‌ای در بالای صفحه است، در حالی که چانه‌ی نسبتا ضخیمی در زیر نمایشگر قرار دارد. همانطور که اشاره شد، تراشه‌ی اسنپدراگون 712 کوالکام نیز در قلب تپنده‌ی این گوشی جای گرفته که یک رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 یا 128 گیگابایتی آن را همراهی می‌کنند.

صحبت از تراشه شد، گفتنیست که 712 از عملکرد بسیار شبیهی به اسنپدراگون 710 برخوردار است، اما پردازشگر آن کمی سریع‌تر عمل می‌کند. این تراشه مبتنی بر فناوری پردازش 10 نانومتری FiNFET توسعه پیدا کرده و مودم آن از تمام استانداردهای Wi-Fi، بلوتوث 5.0 و LTE دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می 9 اس ای

اما دوربین سه گانه این گوشی میان‌رده از مهم‌ترین جذابیت‌های آن است. سنسور اصلی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض است که یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. در کنار این دو، یک سنسور 48 مگاپیکسلی قدرتمند را نیز باید اضافه کنیم. اما در جلو نیز وضعیت خوب است: یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در قسمت ناچ صفحه جای خوش کرده که ارائه کننده‌ی فیلترهای زیباسازی مختلفی برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی است.

یک باتری 3070 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی Mi 9 SE را بر عهده دارد. این باتری با شارژ سریع 18 وات، شارژ می‌شود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز از زیر قاب برداشته شده تا شما مجبور به استفاده از هدفون‌های USB-C یا یک آداپتور تبدیل کننده باشید. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی می‌توان به بهبودبخش بازی‌ها (Game Turbo)، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری شیائومی (MIUI 10) و همچنین حضور یک چیپ NFC اشاره کرد.

گوشی جدید شیائومی می 9 اس ای قرار است با قیمتی بین 300 الی 340 دلار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فقط چهار لنزی هواوی