پرچمدار 2019 شیائومی بالاترین امتیاز تاریخ DxOMark را در بخش فیلمبرداری ثبت کرد

پرچمدار 2019 شیائومی بالاترین امتیاز تاریخ DxOMark را در بخش فیلمبرداری ثبت کرد

تنها دقایقی پس از رونمایی پرچمدار جدید شیائومی حالا وب سایت DxOMark نتایج بررسی قابلیت های دوربین شیائومی می 9 (Xiaomi mi 9) را منتشر کرده است تا به این ترتیب گوشی جدید شیائومی بالاترین امتیاز تاریخ گوشی های موبایل در بخش فیلمبرداری را ثبت کند.

وب سایت DxOMark به قابلیت‌های دوربین شیائومی می ۹ امتیاز کلی ۱۰۷ را داده است تا به این ترتیب پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی درست بعد از هواوی میت ۲۰ پرو و پی ۲۰ پرو در رده سوم بازار موبایل قرار بگیرد. در بخش عکاسی می ۹ شیائومی امتیاز ۱۱۲ را کسب کرده و در بخش فیلمبرداری موفق به کسب امتیاز ۹۹ شده است که بالاترین امتیاز در تاریخ گوشی‌ های موبایل توسط وب‌سایت DxOMark محسوب می‌شود.

پرچمدار 2019 شیائومی بالاترین امتیاز تاریخ DxOMark را در بخش فیلمبرداری ثبت کرد

کارشناسان وب‌سایت DxOMark قابلیت‌های دوربین پرچمدار جدید شیائومی را این‌گونه توصیف می‌کنند:

نوردهی سوژه همواره به شکل دقیق انجام می‌شود و دوربین قادر به ثبت عکس‌های دارای رنگ‌های راضی‌کننده با تعادل رنگ سفید دقیق است و هیچ‌گونه اعمال سایه یا مشکلات دیگر بر روی رنگ‌ها وجود ندارد. سطح نویز عکس‌ها در نور کافی و در محیط‌های معمولی داخل فضاهای سربسته به خوبی تحت کنترل هستند و تنها زمانی که در موقعیت‌های بسیار کم نور قرار می‌گیرید این این موضوع کمی از کنترل خارج می‌شود. سیستم فوکوس خودکار با سرعت بسیار بالایی انجام وظیفه می‌کند و تقریبا در اکثر موقعیت‌ها دقت بالایی دارد

در بخش ویدیو، شیائومی mi 9 تجربه پایدار و با جزئیات بسیار زیاد را هنگام فیلمبرداری با رزولوشن ۴k در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند آثاری با کمترین سطح نویز را ضبط کند. جالب است بدانید که کارشناسان DxOMark اشاره کرده‌اند که چراغ ال ای دی شیائومی می ۹ وظیفه خود را بسیار عالی انجام می‌دهد و می‌تواند تعادل دقیقی بین نوردهی سوژه و ثبت رنگ‌ها ایجاد کند.

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی می 9

زمینه‌هایی که شیائومی می ۹ می‌توانست عملکرد بهتری در آنها داشته باشد، بخش گستره داینامیک، جزئیات ثبت شده در سایه‌ها و کنتراست مربوط به قسمت‌های هایلایت تصویر هستند. بررسی‌کنندگان اعلام کرده‌اند که شیائومی می 9 کمی جزئیات ضعیف‌تری نسبت به آیفون ایکس اس مکس یا میت ۲۰ پرو به ثبت می‌رساند.

گفتنی است که می ۹ شیائومی، پرچمدار ۲۰۱۹ این برند چینی و اولین گوشی شیائومی محسوب می‌شود که سه دوربین بر روی پنل پشتی دارد. یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی که از نوع سنسور‌های IMX586 سونی انتخاب شده است با سایز 1/2.0 اینچ، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با سایز 1/3.4 اینچ از نوع سنسور‌‌های S5K3M5 سامسونگ و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض از نوع سنسور‌های IMX481 سونی با ابعاد 1/3.0 اینچ، ساختمان دوربین را تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چینی ها خوب دارن میان جلو ها

  2. گفتم این شیائومی قوی شده