هواوی P30

اطلاعات جدیدی از گوشی های هواوی P30 و پی 30 پرو منتشر شد

شرکت هواوی اطلاعات جدیدی را از گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی پی 30 (Huawei P30) و پی 30 پرو منتشر کرد. در ادامه، آخرین اطلاعات به دست آمده از هواوی P30 را بررسی می‌کنیم.

هواوی روز گذشته تاریخ رونمایی از پرچمداران جدید خود در سری P را تایید کرد. با توجه به پستی که در شبکه‌های اجتماعی این برند در کشورهای مختلف منتشر شده، این برند قصد دارد از سری جدید محصولات پرچمدار خود با عنوان هواوی پی 30 (Huawei P30) در تاریخ 19 مارس یا همان 6 فروردین ماه در پاریس رونمایی کند.

در این سری جدید قطعا دو مدل هواوی P30 و هواوی P30 Pro وجود خواهند داشت و در این مدل‌ها از صفحه نمایش‌های FullView با حاشیه بسیار کم استفاده شده است، به علاوه هواوی در این گوشی‌های جدید به از آخرین نسخه اندروید یعنی نسخه 9 یا پای بهره‌گیری می‌کند.

دوربین و باتری هواوی P30

در ارتباط با دوربین‌های این گوشی‌ها تنها به این نکته در حال حاضر می‌توان اکتفا کرد که تعداد 3 لنز یا بیشتر دارند. بعید است که باتری‌های به کار گرفته شده روی این پرچمداران هم از اسلاف خود کم ظرفیت‌تر باشند.

هواوی در گوشی‌های سری Huawei Mate 20 به خصوص گوشی میت 20 پرو تکنولوژی‌هایی را معرفی کرده که تاکنون در هیچ گوشی پرچمداری دیده نشده بود. از جمله آن‌ها می‌توان به امکان شارژ بی‌سیم گوشی به گوشی، دوربین‌های چند لنزه لایکا و سیستم شناسایی اثر انگشت زیر مانیتور اشاره کرد. هواوی Mate 20 را تنها یک پیش غذا می‌داند و سری P30 را به عنوان وعده غذای اصلی معرفی می‌کند. شاید به همین خاطر است که کاربران در ارتباط با آنچه همراه با سری Huawei P30 معرفی می‌شود، هیجان زده هستند.

لازم به ذکر است که گوشی‌های پرچمدار رقبا که در روزهای معرفی خواهند شد، شاید از تکنولوژی‌هایی پرده بردارند که هواوی مدتی پیش آنها را معرفی کرده است. از این حیث شاید بتوان فاصله رقبا با هواوی را فاصله قابل توجهی دانست.