جعبه گشایی گلکسی اس 10 را بر فراز آسمان‌ها تماشا کنید!

جعبه گشایی گلکسی اس 10 را بر فراز آسمان‌ها تماشا کنید!

علاوه بر حمایت تبلیغاتی از تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ آلمان و فعالیت به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور های موبایل در سراسر جهان، بسیاری از کاربران تی موبایل را به خاطر ویدیوهای آنباکسینگ عجیب و غریب آن می‌شناسند و حالا این اپراتور مخابراتی یک بار دیگر با جعبه گشایی گلکسی اس ۱۰ بر فراز آسمان‌ها کاربران را شگفت‌زده کرده است

گلکسی نوت ۹ آخرین دیوایس این برندکره‌ای بود که در جعبه گشایی‌ها و بررسی‌های عجیب و غریب تی  موبایل شرکت کرده بود و زدموند براون (Desmond Brown)، مدیر تولید محتوای این اپراتور، در آن ویدیو فبلت سامسونگ را به یک سفر طول و دراز جاده‌ای برد تا ببیند کدام یک می‌توانند بیشتر دوام بیاورند: او یا باتری غول‌پیکر ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی نوت ۹! حالا بعد از رونمایی از سری گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای، دزموند و تیم او تصمیم عجیب‌تری گرفته‌اند.

آنها پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ را به ارتفاع ۱۳ هزار پایی برده تا  جعبه گشایی و بررسی قابلیت های دوربین را در چند صد متر بالاتر از ارتفاع سطح زمین به انجام برسانند. سه چترباز هرکدام با یکی از مدل‌های سری گلکسی اس ۱۰ در این ویدیو از هواپیما به پایین می‌پرند تا با دوربین آنها اقدام به فیلمبرداری کنند و گوشی های جدید سامسونگ را به آزمایش بگذارند. آنها در ارتفاع ۵۵۰۰ پایی، گلکسی اس ۱۰ و مدل پلاس آن را به هم می‌چسبانند تا قابلیت پاورشیر برای شارژ وایرلس معکوس گوشی ها از روی پنل پشتی را آزمایش کنند. پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو جذاب را از دست ندهید:

جعبه گشایی گلکسی اس 10 توسط تی موبایل

قابلیت Powershare در واقع نامی است که سامسونگ برای فناوری شارژ وایرلس معکوس انتخاب کرده و این به معنای آن است که هر سه گوشی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و مدل اس ۱۰ ای می‌توانند گوشی های دیگر که از شارژ استاندارد وایرلس Qi پشتیبانی می‌کنند را از طریق پنل پشتی خود شارژ کنند. این قابلیت همچنین برای شارژ هدفون های وایرلس جدید گلکسی بادز سامسونگ نیز قابل استفاده خواهد بود.

البته این فرآیند شارژ، سرعت پایینی دارد و باتری گلکسی اس ۱۰ را درست مشابه این که از گوشی به عنوان یک پد وایرلس Qi استفاده کنید خالی می‌کند. هرچند که فناوری شارژ وایرلس معکوس ویژگی جذابی است اما سرعت پایین آن می‌تواند کاربردی بودن را کم کند.