نگاه نزدیک ویدیویی به گلکسی اس 10e ؛ پرچمدار خوش قیمت سامسونگ در سال ۲۰۱۹

نگاه نزدیک ویدیویی به گلکسی اس 10e ؛ پرچمدار خوش قیمت سامسونگ در سال ۲۰۱۹

گلکسی اس ۱۰ ای (Samsung Galaxy S10e) یک گوشی منحصر به فرد در میان تمام مدل‌های سری اس سامسونگ محسوب می‌شود و تفاوت اصلی آن با سایر پرچمداران برند کره‌ای، قیمت پایین‌تر آن است. در نگاه نزدیک ویدیویی می‌خواهیم بررسی اولیه اس 10e شامل طراحی، مشخصات و قابلیت های این اسمارت فون را داشته باشیم.

در میان گوشی های پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ، مدل اس ده ای قطعا با قیمت پایین‌تر همزمان با برخورداری از کیفیت سخت افزاری بالا، می‌تواند موفقیت تجاری بالایی را به‌خصوص در کشورهای آسیایی برای این کمپانی به ارمغان بیاورد. از مهمترین مشخصات فنی گلکسی اس 10 ای می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ (اگزینوس ۹۸۲۰ در کشورهای غیر ایالات متحده آمریکا) با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز، سیستم عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری انحصاری One UI سامسونگ، ۶ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا تا سقف ۵۱۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، پوشش محافظتی گوریلا گلس ۵ و نمایشگر داینامیک امولد ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹، دوربین دوگانه ۱۲ و ۶ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، بلوتوث ۵.۰، باتری لیتیوم یونی ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و شارژ وایرلس ۱۵ واتی و البته پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 اشاره کرد.

بنابراین می‌بینید که مدل اس ۱۰ ای نیز تفاوت چندانی با دوقلوهای اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس ندارد و همچنان هم می‌توانید با خریداری آن به یک بمب سخت افزاری دسترسی داشته باشید. بنابراین در ادامه با بررسی ویدیویی این محصول با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل‌تری از جنبه‌های مختلف پرچمدار اقتصادی ۲۰۱۹ سامسونگ به دست بیاورید:

نگاه نزدیک ویدیویی به گلکسی اس 10e سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوش قیمتش ببُرّه… !!!
    شیائومی می ۹ قیمتش ۴۴۵ دلاره خوش قیمت نیست الان این طوطی قیمتش ۷۵۰ دلاره خوش قیمته… ؟!